hmm.. var man en gris, eller?
Fra : T M

Dato : 03-12-01 20:43

Hej godtfolk..

Sidder her og tænker tilbage på weekendens vilde liv i den pulserende nat,
og kommer til at tænke på om jeg nu også gik for vidt denne gang.. Nogle af
kammyerne mente i hvertfald at jeg nok gjorde (kan jeg i hvertfald forstå på
deres tonefald, i det de omtaler min gøren), men hvad siger i?

Nå, til sagen...

Vi er nogle kammyer der går i byen, er temmelig fulde (som sådan en flok
singler nu kan blive), og møder et par piger.. Vi falder i snak med dem, får
dem lokket med videre. De er vel omkring 19-20 år (og mine kammyer og jeg
spænder fra 20 til 27 år, med mig som den ældste). vi får noget mere at
drikke, og vi danser.. Havde udset den ene pige, der så rigtigt nuttet ud,
og ville vel godt lære hende lidt bedre at kende, nu ikke det vilde med
kaneridning eller slige ting, men altså rigtigt oprigtigt lære hende at
kende, som et andet menneske...

Nå, men som aftenen tingene skrider frem, danser vi pludselig TÆT, altså så
tæt at man stortset ikke kan komme tættere på hinanden! Af en eller anden
grund, så roder mine hænder rundt på ryggen af denne tøs, og på røven af
hende (Hmm.. er totalt underernæret på nussefronten, så hendes nakke får
også en tur, gennem håret på hende).. Den ene af kammyerne var ædru hele
aftenen, og da jeg snakkede med ham dagen efter, siger han så at han syntes
jeg ragede lige voldsomt på denne lille uskyldige pige.. Jeg selv mener dog
ikke at det var så galt, altså vi stod jo og dansede tæt, ikke? Hendes
hovede på min skulder, og lullede rundt.. der blev ikke kysset eller noget
(prøvede vist i fuldskaben, men hun ville vist ikke.. det er lidt i tåger)

Men jeg har alligevel gået og spekuleret på det moralske i det her jeg har
rodet med.. Er det "lovligt" om man så må sige, at nuldre i nakken, have
hænderne på røven, måske lige indenfor trøjen, i lænden (hvis den hænger
løst) osv. af en pige man står der og danser lidt tæt med? Hvad siger I her
i gruppen? (Pigerne, såvel som drengene).

knus
Thomas

Fra : Sott

Dato : 03-12-01 20:59

Hej T M :0)

"T M" <t@nowhere.net> skrev i en meddelelse

[Snip]
> [...]
her
> i gruppen? (Pigerne, såvel som drengene).

Hold da op - hun var 19 år, ikk'?
I var to til at danse tæt og nusse, ikk'?

Jeg ville altså næsten have været skuffet, hvis
det ikke havde været som du beskriver, og jeg
havde været pigen *S*.

Åh, der er ikke noget skønnere end når man sådan
nusser "små-forelsket" rundt....

Tusinde hilsner
Søsser

Fra : T M

Dato : 04-12-01 08:32

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> Hej T M :0)
>
> Hold da op - hun var 19 år, ikk'?
> I var to til at danse tæt og nusse, ikk'?

Jow, men kan det ikke bliver _for_ meget? Hvad er grænsen?
det var mere der skoen trykker.. Er det når hun siger stop, eller
skal man selv have føling med det? (Hvilket jeg vist ikke havde
på det tidspunkt, alkoholen havde overtaget min hjerneaktivitet,
eller den lillesmule der var tilbage *G*)

> Jeg ville altså næsten have været skuffet, hvis
> det ikke havde været som du beskriver, og jeg
> havde været pigen *S*.

Okkayyy.. skal jeg så huske *S*

Hilsen
Thomas

Fra : Sott

Dato : 04-12-01 20:10

Hej Thomas :0)

> Jow, men kan det ikke bliver _for_ meget? Hvad er grænsen?
> det var mere der skoen trykker.. Er det når hun siger stop, eller
> skal man selv have føling med det?

Det er altid godt selv at mærke, hvor grænsen går _inden_
den anden gør opmærksom på det, så bliver det ikke nær
så akavet, som det kan gå hen og blive... men når man er
fuld osv. så er det svært, som du selv skriver - men der går
helt klart en meget tydelig og skarpt optrukken grænse ved
ordet nej. Siger hun fra, siger stop eller siger nej tak - så
er det lige der grænsen går. Og er hun en klovn, der siger
nej, uden at mene det - så er det bare "tuff luck" og hendes
problem at lære at sige, hvad hun mener.

Ovenstående er selvfølgelig bare min mening

> (Hvilket jeg vist ikke havde
> på det tidspunkt, alkoholen havde overtaget min hjerneaktivitet,
> eller den lillesmule der var tilbage *G*)

Næeh, nej - det kan også være svært...

> Okkayyy.. skal jeg så huske *S*

Husk så, at det måske ikke gælder for andre..

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Karen

Dato : 06-12-01 16:56

"T M" <t@nowhere.net> skrev i en meddelelse

> Men jeg har alligevel gået og spekuleret på det moralske i det her jeg
har
> rodet med..

Er det i virkeligheden ikke sådan at du måske er lidt stolt af din
"erobring".
Og det er derfor du fortæller om den?

Det er der absolut ikke noget i vejen med, men hvorfor pakke det ind i
moralske skrupler istedet for at sige "Hey, hør lige engang hvad JEG
formåede i weekenden."

Det andet bliver så negativt.
--
Karen

Fra : T M

Dato : 06-12-01 22:43

"Karen" <Ikke@rigtig.email> wrote in message news:9uo4eu$pv4$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Det er der absolut ikke noget i vejen med, men hvorfor pakke det ind i
> moralske skrupler istedet for at sige "Hey, hør lige engang hvad JEG

Fordi jeg virkelig TÆNKTE PÅ DET! Er der noget i vejen med det? Jeg tænkte
om det måske var derfor hun scorede min kammerat lidt senere? Måske fordi
jeg var for nærgående? Der er skam slet ikke noget at prale af her!

Hvar er der i vejen med at tænke tilbage, og måske filosofere over om der
var noget i min optræden der muligvis havde skadet mere end det gavnede? Det
ku' være at der var nogle taktiker der skulle revurderes til næste gang man
kom i byen, ikke?

/ Thomas

Fra : Puk

Dato : 06-12-01 23:07

"T M" <t@nowhere.net> skrev i en meddelelse

Hej Thomas

> [...]
gavnede? Det
> ku' være at der var nogle taktiker der skulle revurderes til

Jeg synes da, at det er helt fint, at du skænker det en tanke.
Der er da ikke noget i vejen for lige at se på sig selv og sin
egen opførsel af og til for at se om det måske kunne være det som
spændte lidt ben for en.

Vi er jo alle forskellige, så det er lidt svært at komme med
udtalelser om, hvad kvinder som sådan kan lide og ikke lide.
Personligt kan jeg bare sige, at en meget fuld gut der rører
meget ved mig hurtigt kan få mig til at føle mig gramset på, mens
en ædru eller blot lidt opløftet gut der gør det samme, sjældent
giver mig den tanke. Jeg skal ikke kunne sige præcis hvorfor,
men jeg tror det er noget med mine egne ideer/fordomme om mænd.
Jeg har en eller anden idé om, at en fuld mand rager på hvad som
helst der er 37 grader varmt og kunne minde om en kvinde, mens en
ædru mand måske nok er lidt mere selektiv og med større
sandsynlighed får vandrende hænder, fordi han rent faktisk synes,
at lige præcis jeg er særligt dejlig. En fuld mand får mig
lettere til at føle mig som en genstand.

Jeg er fuldt ud klar over, at det ikke behøver at forholde sig
sådan. Jeg har bare hørt nok historier fra gutter, om hvem de
har lagt an på i fuld tilstand, som de aldrig ville røre med en
ildtang i ædru tilstand til at have fået denne generelle idé.

Mit råd ville altså være at lade være med at lægge for meget
fysisk an på pigen, når du er fuld. Du skal selvfølgelig ikke
holde dig ædru bare fordi en dejlig pige eventuelt måtte komme
forbi og du ikke vil ødelægge dine chancer. Men hvis du kan, så
skal du måske bare lægge en dæmper på de fysiske tilnærmelser,
når du er fuld, og se om du ikke i stedet kan få et telefonnummer
og kontakte hende, når du er ædru. En fuld mands meget nærgående
tilnærmelser er i min verden tvivlsomme i motiv, og det bryder
jeg mig ikke om. Der er søreme nok andre ting, som man kan blive
usikker på, når man møder en ny gut *S*.

Hyg sig så vældigt
Puk