T28s - er den værd at købe?!
Fra : Claus

Dato : 03-12-01 19:46

Hej, har brug for lidt vejledning;

Har set subj. til 499 hos telekæden med Telia abb. - er telefonen værd at
købe, da jeg har læst om et par stykker, som har haft alvorlige problemer
med deres?

PS. Hvis I gider at sende en kopi af jeres besked til NG til min mail, vil
jeg blive glad

MVH

Claus

Fra : Henrik H. A.

Dato : 03-12-01 19:54

"Claus" <engelbrecht99@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[...]
> [...]
at
> købe, da jeg har læst om et par stykker, som har haft alvorlige

[...]

Hej Claus

Min T28s er nu to år gammel - købte den lige da den kom frem til 5000,-

Den har nu været til rep. 5 gange (den ene gang dog indenfor
garantiperioden).............hver gang skal jeg undvære den i minimum
tre uger...................så ud fra mine erfaringer bør du undgå den
(med mindre du har en anden telefon i baghånden !)

OK - synes den har et fedt design, men
alligevel.........................se også min tidligere post "problemer
med en Ericsson T28s".....................

Fra : ¯`·.¸J@nner®¸.·´¯\)

Dato : 03-12-01 20:55

Nope hold dig fra den , min tidligere var til rep. en 2-3 gange , og blev
herefter byttet til en ny der fortsat var problemer med. TIl slut blev det
til en Nokia 6210 som pt. også er til rep. he he ja den er ikke bedre.
Imellemtiden kan jeg glæde mig over min gamle 6150'er som der aldrigt har
svigtet mig trods vand og mange turer på gulvet....

Suuk hvad bliver det næste

Hygge

Jan

Fra : jan steen sørensen

Dato : 04-12-01 13:09

> Har set subj. til 499 hos telekæden med Telia abb. - er telefonen værd at
> købe, da jeg har læst om et par stykker, som har haft alvorlige problemer
> med deres?

Alle vil kunne fortælle om problemer med deres telefoner - eller det
modsatte.

Personligt er jeg stadig rigtig glad for min T28s (dog har jeg fået den
byttet under garanti - det tog 5 minutter hos Unitalk) Den var også fra
dengang hvor den kostede ca. 4000,- (læs: fire tusinde kr.)

Mindre "plastik" og mere kvalitet - kanon lyd! - og hurtig opladning

Held og lykke

Fra : Michael Busekist Han~

Dato : 04-12-01 16:13

Jeg har også haft en. fedeste telefon og mest robuste...overlevede i tur i
toiletet ... dvs. skulle lige tøre en dags tid på en radiator :)

Fra : Anders Berg

Dato : 05-12-01 10:35

"Michael Busekist Hansen" <dsl2468@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg har også haft en. fedeste telefon og mest robuste...overlevede i tur i
> toiletet ... dvs. skulle lige tøre en dags tid på en radiator :)
>
> "Claus" <engelbrecht99@get2net.dk> wrote in message

DEN STINKER!!!! Mig og en af mine venner købte hver en for et par måneder
siden, for den er jo
ikke så dyr nu. Vi blev begge trætte af den efter et par uger. Menuen er
hamrende
langsom, og den er belastende at skrive fx. beskeder fra. Alt går i slow motion
når man er vant til en Nokia tlf. Dette er de barske realiteter. Så kan folk
sige
hvad de vil!!!

Mvh. Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Ulrik Roed

Dato : 09-12-01 10:37

Det komme an på om du skal skrive SMS eller bruge telefonen til det den er
lavet til, at ringe fra og til.

Jeg har haft en T28 i over 2 år, og der har aldrig været et eneste problem
med den. Jeg har ført nu skiftet til T68. Så hvis du vil have en telefon med
nogle år på bagen så synes jeg stadig at det er en kanon telefon.

Hilsen Ulrik