meget off topic
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-12-01 19:42

Nogen TDC kunder der kan poste direkte i en nyhedsgruppe? Jeg kan
svare på indlæg, men jeg kan sku ikk' lave et nyt indlæg. Er det kun
mig, eller gælder det også for nogle af jer?

Undskyld ulejligheden, og på forhånd tak.

Mvh
Thomas Schreiber

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-12-01 19:44

P.S.

Dette indlæg blev postet på google.com

/Thomas

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-12-01 19:53

spørg i tele.internet.news-service

Fra : Simon...

Dato : 04-12-01 07:54

mine indlæg dukker meget forsinket op vil jeg sige... tdc stinker for
tiden..
-Simon

Fra : thomas schreiber

Dato : 04-12-01 08:15

Er af samme grund er jeg begyndt at bruge sunsite.news.dk

/Thomas

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 04-12-01 23:47

"Simon..." <guden@iname.com> skrev i en meddelelse
> mine indlæg dukker meget forsinket op vil jeg sige... tdc stinker for
> tiden..
> -Simon

Mine indlæg kommer med det samme.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Chistiansbro

Dato : 04-12-01 23:33

> [...]
> svare på indlæg, men jeg kan sku ikk' lave et nyt indlæg. Er det kun
> mig, eller gælder det også for nogle af jer?

Jeg bruger for det meste Sunsite - det tager nogle min. inde min postering
er klar, men ved af erfaring, at Tiscali (Worldonline) er vesentlig
hurtigere til at registrere mine indslag (få sek.).

vh
mich.