Stofa kabel
Fra : Henning Larsen

Dato : 03-12-01 19:42

Hvilke hastigheder skal man regne med i praksis med Stofa kabelmodem? Jeg
gætter på det er hurtigere om natten end om dagen, men hvor stor er
forskellen?

Henning Larsen

Fra : Arne

Dato : 04-12-01 15:37

Det skulle efter sigende komme meget an på hvor du bor.
Jeg bor i Aalborg, som vistnok skulle være der hvor det kører bedst), og har
aldrig haft problemer med at nå 1024kbit downstream og 256Kbit upstream
ligemeget hvornår på dagen det er.

Venlig hilsen
Ruben Hesselbæk

Fra : tomov

Dato : 06-12-01 09:54

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke hastigheder skal man regne med i praksis med Stofa kabelmodem?

5-12-2001 færdig kl. 17.12
ftp: 677961728 byte modtaget i 5804,72Sekunder 116,79Kbyte/sek.
5-12-2001 færdig kl. 22.32
ftp: 669429760 byte modtaget i 14000,88Sekunder 47,81Kbyte/sek.

Jeg ved ikke med natten. Da sover jeg.

venligst
Tom (Århus)