Billige telefoner uden abbonement..
Fra : Miki Hoe

Dato : 03-12-01 18:59

Så står julen for døren og min kæreste skal have sig en ny tlf (ellers
bliver han anholdt for at være autonom med den brosten han har nu. hi..
hi..) Men uden abo. og simkort lock....
Hvor finder man sådan nogle? Har i nogle forskellige butikker eller evt
internetshops? Håber meget i kan hjælpe lidt her.. har kigget lidt hos
Telmore og Buisness-class men finder man noget billigere?

-miki-

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-12-01 19:03

"Miki Hoe" <mikihoe@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> internetshops? Håber meget i kan hjælpe lidt her.. har kigget lidt hos
> Telmore og Buisness-class men finder man noget billigere?

Prøv tele2shop.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-12-01 23:31

Hej

"Miki Hoe" <mikihoe@hotmail.com> wrote:

>Hvor finder man sådan nogle? Har i nogle forskellige butikker eller evt
>internetshops? Håber meget i kan hjælpe lidt her.

Et godt sted at begynde er altid: www.mobilpriser.dk eller
www.pricerunner.dk - Der kan du finde den billigste pris på den telefon
du ønsker, og se hvilken forhandler der sælger den...

Ovennævnte er blot et par eksempler, der findes en lang række af disse
prisdatabaser.

--
M.v.h. Ole®

Fra : ZONAR+

Dato : 07-12-01 15:14

Ja og så bed ham lige om ik' at købe Nokia. Nu skal vi have de andre
producenter på banen. Det giver i længden langt bedre features og standarder
til din tlf.

Et godt køb lige nu alcatel 511 one touch med polyfoniske ringetoner.. set
til 1887,50 uden abonnement.