Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkamera kontra polaroid
Fra : Anders Kristiansen

Dato : 03-12-01 19:01

Findes der et digitalkamera hvor man, lige efter man har taget billedet kan
kalde det navn eller nummer efter eget valg, eventuelt sætte navn på selve
billedet.

Det er til en der bruger polaroid billeder af personer og som skal kunne
bladre billederne igennem og se hvad personen hedder. Det plejer hun at
skrive i hånden under billedet

Fra : Niels Sloth

Dato : 04-12-01 08:24

På mit Oly 2100 UZ kan man indtale 5 sekunders lyd efter at billedet
er taget, måske kan det bruges som alternativ?

Niels