Nyt om Atlantis (Langt)
Fra : Kate

Dato : 03-12-01 19:01

Nå, nu må i jo hellere få en update på skattebassen.
Han flyttede jo ind forrige Lørdag og blev i køkkenet de første par
dage. Johan slap med ind i køkkenet allerede om Søndagen, uden
problemer, altså andet end lidt knurren fra begge sider. Så begyndte
jeg faktisk allerede fra Mandag at lade J&S komme med i køkkenet. De
første par dage var der kun knurren og hvæsen fra alle kanter, men
Torsdag tror angreb Sofie, men hun fuldførte ikke. Fredag tog jeg
Atlantis med ud for at blive fotograferet, desværre havde han ikke lyst
så det blev der ikke noget ud af. Den gode del var at han helt klart
vidste at han kom hjem, det var bare så godt.
Nå, nu blev jeg lidt træt af at han fes ud i køkkenet hele tiden. Jeg
hentede ham, vi nussede lidt hvorefter han fortrak til køkkenet,
hmmprh! Også Fredag aften skete det flere gange. Så besluttede jeg mig
for drastiske metoder og lukkede køkkendøren. Det var han slet ikke
tilfreds med. Jeg kaldte hele tiden på ham så han vidste hvor han
skulle henvende sig. Ved sengetid gik han så i køkkenet igen og vi
andre i seng.
Lørdag eftermiddag gjorde jeg det samme, hvorefter han begyndte at
udforske stuen. J&S var da også noget interesseret og på et tidspunkt
løb Johan efter Atlantis, så længe de ikke skader hinanden lader jeg
dem klare sig selv, men er lige i baggrunden. Atlantis fandt faktisk
deres tissebakker og gik på WC. Sofie var tæt på at blande sig, men det
fik jeg hurtigt stoppet. Jeg ønsker jo ikke Oliwer-tilstande (han sked
på gulvet alle årene) med Atlantis.
Igår var jeg ikke helt så ond fordi Atlantis faktisk kom af sig selv,
kæmpe fremskridt. Selvom sofie fik langet ham en lussing og han langede
ud efter ham kom han tilbage alligevel. Skønt. Dajeg så kom hjem fra
biografen, temmeligt sent, åbnede jeg døren og lavede en kop kaffe, gik
ind i stuen og ventede og ventede og...hov pludseligt stod han for
enden af sofaen, uden at jeg havde kaldt. Så var det jo hej, kom her
og uhhh og ihhhh og næhhh Straks kom han højt spindende op til mig
og nussede løs.
Stadig er han ikke helt sikker på J&S, men det går bedre. Det virker
som om at det de fortrinsvis bliver provokeret af er når han knurrer
eller miawer, men begge har da prøvet at slå fast hvem som bestemmer.
Nu har han jo kun været her i lige over en uge, men jeg er så imponeret
over hvor godt det går. Selvom jeg gerne vil prale af ham må jeg jo
altså også prale af de to andre for hvor tager de det pænt. Johan tager
det nogenlunde som jeg havde forventet men Sofie tager det 1000 gange
bedre end jeg havde frygtet.
Jeg spår at inden året er omme har alle glemt at Atlantis ikke har
været her altid.
Selvom jeg var i tvivl indtil det sidste så er jeg overbevist om at jeg
har gjort det rigtige for når han viser glimt af sin personlighed viser
han sig som en lille frækkert Og så er han jo en værre kælegris.
Kan i fornemme at jeg er helt pjattet med ham?
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-12-01 19:22

Hej Kate

Tak for en herlig fortælling *S* Og hvor er det dejligt at det går så godt

Fornemme og fornemme det ved jeg nu ikk.................. hehe Vi VED du er
pjattet med ham *GGGG*

Hilsen
Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-12-01 19:27

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> writes:

> Selvom jeg var i tvivl indtil det sidste så er jeg overbevist om at jeg
> har gjort det rigtige for når han viser glimt af sin personlighed viser
> han sig som en lille frækkert Og så er han jo en værre kælegris.

Alletiders, det er godt at høre at det går godt..
Specielt når man kender lidt til Sofie fra gruppen her.., men der har
nok været et "hul" som han har kunnet fylde ud her. Og ja der er ikke
noget bedre en når en misser kommer og vil have en nussetur..;))

> Kan i fornemme at jeg er helt pjattet med ham?

Nej da, hvor kunne du da få den tanke fra ???

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa