TISCALI: Udskiftning af delvis defekt rout~
Fra : Anon

Dato : 03-12-01 18:24

Nu står jeg i den situation, at min cisco 677 snart giver flere problemer end fordele (længere historie).
Tiscali har erkendt at fejlen ligger i routeren, og jeg er derfor blevet lovet et routerbytte, til en Soho 77.
Så langt så godt.

Men en ombytning kan ikke lade sig gøre uden at jeg sender 677'eren ind til dem,
hvor de først DEREFTER sender Soho'en til mig, men efterfølgnende nedetid på en lille uge.

Det kan da ikke være rigtigt? - Hvad siger TDC eller CC kunder? Kender i til lign situationer?

--
Anon

To reply remove "NOSPAM"...

Fra : S. Andersen

Dato : 03-12-01 21:00

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> [...]
på en lille uge.

> Det kan da ikke være rigtigt? - Hvad siger TDC eller CC kunder? Kender i

Hvis du har NetExpress med Speedstream router og der findes fejl på denne
bliver der sendt en såkaldt "vendekasse" i denne kasse ligger den nye
router, og du propper så din gamle i kassen og sender den tilbage til
TDC-Internet.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-12-01 21:27

"Anon" <anonNOSPAM@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad siger TDC eller CC kunder? Kender i til lign situationer?

Det nærmeste jeg kan tænke mig er de vendekasser der udsendes hvori
erstatningsrouteren ligger og den defekte returneres...

Fra : Morten Boysen

Dato : 03-12-01 21:38

> [...]
nedetid på en lille uge.

> Det kan da ikke være rigtigt? - Hvad siger TDC eller CC kunder?

Det er samme procedure i Cybercity. Routeren sendes ind, og samme dag
den modtages testes den for fejl. Findes der fejl, så sender man en ny
router.

--
Morten Boysen

Fra : S. Andersen

Dato : 03-12-01 21:42

"Morten Boysen" <morten.boysen@aub.dk> wrote in message

> Det er samme procedure i Cybercity. Routeren sendes ind, og samme dag
> den modtages testes den for fejl. Findes der fejl, så sender man en ny
> router.

Så er det blevet ændret siden min Cisco 677 døde i februar. Der sendte CC
mig en ny router og det var så op til mig at sende den gamle ind til dem !

Fra : Morten Boysen

Dato : 03-12-01 22:05

"S. Andersen" <na@na.com> wrote in message
> Så er det blevet ændret siden min Cisco 677 døde i februar. Der
sendte CC
> mig en ny router og det var så op til mig at sende den gamle ind til
dem !

Ja, det er blevet ændret.

--
Morten Boysen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-12-01 22:31

> Ja, det er blevet ændret.

Ja sikkert fordi der er flere der sidder med 2 routere....

Kender da en der har 2 routere fra WOL:..

Og det er ikke ligefrem en billig fornøjelse... Så jeg kan nu godt forstå
dem..

Fra : Anon

Dato : 04-12-01 09:57

> Kender da en der har 2 routere fra WOL:..
>
> Og det er ikke ligefrem en billig fornøjelse... Så jeg kan nu godt forstå
> dem..

Kan jeg ikke. De burde have styr på hvem der har hvad!

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 04-12-01 11:45

Anon <anonNOSPAM@nospam.dk> wrote:

> Kan jeg ikke. De burde have styr på hvem der har hvad!

Det har vi også, men der bruges _utroligt_ meget tid på
at få de ekstra routere tilbage. De fleste sender simpelthen
ikke den gamle router tilbage.

Men, hvis det er et stort problem for dig med nedetid kan
du jo prøve at kontakte DSL afdelingen - i kan sikkert
godt lave en eller anden aftale.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Michael Legart, System Developer - Tiscali A/S

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-12-01 12:11

"Michael Legart - Tiscali" <mlegart@dk.tiscali.com> skrev i en
meddelelse news:_O1P7.1348$9p.115888@news010.worldonline.dk...
> Det har vi også, men der bruges _utroligt_ meget tid på
> at få de ekstra routere tilbage. De fleste sender simpelthen
> ikke den gamle router tilbage.

Så fakturerer man vel bare kunden for routeren?

Fra : Oddball

Dato : 04-12-01 14:44

> Så fakturerer man vel bare kunden for routeren?

Jeg ved at dette ihvertfald har været et stort problem for CC, da routerne
pga. mangel på følgebrev tilsyneladende forsvandt på CC's postkontor =]

Og da CC modsat TDC også satser lidt på kundeservice,
er de en anelse flexible på det punkt.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 04-12-01 14:50

"Oddball" <oddball@punkass.com> skrev i en meddelelse
> Og da CC modsat TDC også satser lidt på kundeservice,
> er de en anelse flexible på det punkt.

Du mener det er fleksibelt at kunden skal undvære en router i 5 dage?
Fair nok

Fra : Michael Legart - Tis~

Dato : 04-12-01 19:33

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

> Så fakturerer man vel bare kunden for routeren?

I sidste ende ja.

Fra : Anon

Dato : 05-12-01 18:28

> I sidste ende ja.

Hvor ligger så problemet?
Inkasso?
Virker det ikke efter hensigten?

Fra : Anon

Dato : 04-12-01 18:44

> Det har vi også, men der bruges _utroligt_ meget tid på
> at få de ekstra routere tilbage. De fleste sender simpelthen
> ikke den gamle router tilbage.
Det gættede jeg også på.

Men kan du så ikke se i jeres systemer at jeg før har returneret hele 2 routere uden probs?

> Men, hvis det er et stort problem for dig med nedetid kan
> du jo prøve at kontakte DSL afdelingen - i kan sikkert
> godt lave en eller anden aftale.
Det forsøgte jeg. INTET at komme efter :(

Kan du trække tråde?