Sælges: Blå Acara VF
Fra : Mette

Dato : 03-12-01 17:54

2 stk. (et par) vildtfangede Aequidens pulcher (blå acara) sælges til 50 kr.
grundet pladsproblemer.

Mette
København SV
--
---
fjern "fjernmig" fra privat emailadresse

Fra : Simon...

Dato : 03-12-01 18:02

har du billeder, og evt lidt information om dem.... og hvad mht. yngel
(mundrugere etc) ?
størrelse mv ?

jeg er *måske* interesseret min kæreste har gået og brokket sig over mine
for ensfarvede golden specs :/

tak
mvh.Simon

Fra : Mette

Dato : 03-12-01 18:18

"Simon..." <guden@iname.com> skrev i en meddelelse
> har du billeder, og evt lidt information om dem.... og hvad mht. yngel
> (mundrugere etc) ?
> størrelse mv ?

Du kan finde oplysninger og billeder på disse links.
http://www.bonniedyrecenter.dk/showart.asp?artID=40 og
http://www.ciklid.se/artbeskrivningar_artikel_visa.asp?NR=138 specielt det
sidste links billeder ligner mine godt. Som du vil kunne læse er det en ret
fredelig sydamerikaner. Fritlegende. Kan sagtens trives og yngle i et
selskabsakvarium, bare der er plads nok til de andre fisk! De er meget
omsorgsfulde forældre!

Venlig hilsen
Mette

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-12-01 20:02

De kan(skal) ikke gå sammen, da de kommer fra 2 forskellige biotoper.
Henholdsvis Afrika og Amerika.

/Thomas

Fra : thomas schreiber

Dato : 03-12-01 19:48

Hvor er de købt?

/Thomas

Fra : Mette

Dato : 03-12-01 20:10

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er de købt?

De er købt i Akvarie West for ca. ½ år siden.
Mette