Tror I det er orm ?
Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 03-12-01 14:01

Hej
Jeg opdagede her i lørdags, at Gizmo, udekatten jeg giver mad, havde meget
travlt med at vaske sig i enden hele tiden. Jeg opdagede at han var ret
hårløs på et stort område af halen ved enden (vel 8 cm lang og 3-4 cm
bredt), samt også lidt hårmangel foran kuglerne. Der var ikke noget eksem,
det så ud som om man havde barberet en stribe med en barbermaskine. Det var
jo tydeligt at det kløede. Og det må da have været stykke tid om at udvikle
sig.
Nå, jeg travede lidt op ad gulvet, tog mig sammen, bed al skam i mig og
ringede til Gizmo's mor og fortalte mine observationer. Hun sagde at det
havde de ikke set, med ville checke ham. Puha, hvor kan jeg ikke fordrage
det, jeg føler mig som en nævenyttig, emsig, lettere hysterisk
kvindemenneske, der ikke har andet end andre folks katte at gå op i. Nå, det
må jeg jo sætte mig ud over, jeg synes jo det var synd for katten, hvis den
ikke blev behandlet for hvad den fejler, og hvis det drejer sig om
katte har jeg ikke meget skam i livet.
Men tror I det kan være orm eller har I set noget lignende ?
Hilsen Denise

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-12-01 23:18

Hej Claus

Har du mulighed for det ville jeg lade en dyrlæge se på ham, for det kan
være orm, men det kan også være analkirtlerne eller noget helt tredje.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Claus Daugbjerg

Dato : 04-12-01 05:26

Hej Nina
Problemet er at det jo ikke er min kat, og jeg synes jeg blander mig
rigeligt i forvejen.
Jeg formoder de vil gøre noget ved det, da de har 2 hunde i forvejen, og vel
er vant til
at gå til dyrlæge og som de sagde i sommers, har han tit orm så det kan vel
være det.
Nu har jeg jo fortalt dem om hans problem, og vil da også holde øje med ham.
Hilsen Denise