Ændring af bios boot billede
Fra : The X

Dato : 03-12-01 13:09

Jeg har læst et eller andet sted at man kan ændre opstartsbilledet i bios.
Dvs det billede der kommer frem, for mit vedkommede i øverste højre hjørne.
Jeg har Award bios og det drejer sig om det her EPA Pollution Preventer
logo.
Nogen der har nogle henvisninger eller lign. ?

Mvh
Dan Stanley

stanley@cmd-media.dk

Fra : Klaus

Dato : 03-12-01 14:39

The X wrote:

> [...]
> logo.
> Nogen der har nogle henvisninger eller lign. ?

Hvis det er et Intel motherboard, findes der programmer Intel's
hjemmeside.

Ellers prøv :

   http://users.cybercity.dk/~dsl6178/bios/Bioslogo.html
eller