Musik far filmen ''The Stand''/''Opgøret''
Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 03-12-01 10:03

I starten af Steven Kings film ''The Stand''/''Opgøret'' er der en lidt
underlig themamusik (under scenen hvor man finder ud af at virusset er
slubbet ud og alle de der professoere dør inde i labritorie)

Hvem er kunstneren og hvad hedder tracket ?

Hilsen fra Peter I. Hansen
Blomst mig på 89253469

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 03-12-01 11:11

Således skrev "Peter Ingemann Hansen" <dingemann@hotmail.com> i
dk.kultur.musik Mon, 3 Dec 2001 10:03:22 +0100:

Ifølge http://uk.imdb.com/Soundtracks?0108941 er al "incidental music"
skrevet af W.G. Snuffy Walden.

Men om den så er med på soundtracket,
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Athjm7i6og74r ,
er så et godt spørgsmål.

Knud
--
"Has she ever forgiven you?
Her eyes say, 'Maybe', but the lighter fluid in your

Fra : Lars B.

Dato : 05-12-01 17:59

In article <9ufmk4.3vvbqo1.1@joshua.winck.dk>, knud@fabel.dk says...
> Men om den så er med på soundtracket,
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Athjm7i6og74r ,
> er så et godt spørgsmål.

Og så kan man, eller i hvertilfald jeg, godt undre mig over at et af de
vigtigeste numre fra serien ikke er med på soundtracket. Nemlig "Don't
dream it's over" med Crowded House, teksten i det nummer passer så godt
med den følelse man må sidde med i sådan i situation.

Ja... jeg undres bare.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,