Hvad skal vi med kvinder
Fra : Mads Madsen

Dato : 03-12-01 09:05

Hej Gruppe
ER der nogle der ligger inde med teksten "Hvad skal vi med kvinder" (sunget
over One note samba)
Mads

Fra : Hallum

Dato : 03-12-01 11:00

" Hvad skal vi med kvinder ? "

Musik: Jobim
Dansk tekst: Preben Kaas

Hvis du skriver en email til Johnni :
jbuch@post10.tele.dk
- så kan han i følge nedenstående
hjemmeside - sende teksten til dig
på email - held & lykke !

http://home.worldonline.dk/~alxj/
http://home.worldonline.dk/~alxj/Sange/sangarkiv2/h.htm

mvh
Hallum

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-12-01 12:41

Du kan også bare læse den her:
-----------------------------
HVAD SKAL VI MED KVINDER
TEKST /Preben Kaas Afskrift efter gramofonpladen: Kaas. Preben.
"Til minde om Preben" melody 2453 095
Melodi. Antonio Carlos Jobim Samba de uma nota so

Begge
C#M7 C7 Bm7 Bb7/5b
Fanden skabte kvinden for at byde herren trods
C#M7 C7 Bm7 Bb7/5b
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Em7 A7 D7m
Hvad skal vi med kvinder, den vil altid bare slås
C#M7 C7 Bm7 Bb7/5b A6
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os

Hvad skal vi med kvinder, de vil kun bedrage os.
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Hvad skal vi med kvinder, de er altid til besvær
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os

Hvad skal vi med kvinder, de vil altid kun ha' mer
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Hvad skal vi med kvinder, de er fulde af begær,
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Hvad skal vi med kvinder, der er ingen hjemme der.

Dm7 G7
Den lille ting de mangler, men som gør den store forskel,
Cm7
Den har manden, det er forstanden,
Cm7 F7
Bb7m
Kvinden regner med vi altid render rundt og tænker på det andet
Bm7/5b Bb7/5b
Så'n ligger landet.

Men nu har vi begge lukket for det varme vand.
Det er slut med kvinder, vi skal vise at vi kan,
Vi vil trodse kvinden, vi bli'r ved til sidste tand,
Nu vil vi bevise, at en mand kan være en mand.
A.
Louise, hvor er du henne. Hvor er Louise henne?
Hun kan så meget dejligt.
Louise, Louise, hvor er du mon nu?
B.
Hold op med de der dumme drømme om Louise
Før du mister modet, så hel're ho'det.
Lad vær og stå og tænk på noget, der handler om
Når kønnene bli'r blandet, tænk noget andet.
Jeg gir op, nu kan jeg kun se en krop
Louise, hvor er du. Du har den dem frækkeste figur.
Louise, lad de bli' min tur. Louise, hvor er du mon nu?
Hva fan' i helved' ska jeg sige,
Min pige ser da osse dejlig ud, men det er forbi
De't minder som lige om lidt forsvinder
Og i mellemtiden ta'r jeg mig en øl
Godt, godt, godt
Begge: Hva ska vi med kvinder....osv
Begge:
Den lille ting der mangler men som gør den store forskel
Den har manden, det er forstanden.
Kvinden regner med vi altid render rundt og tænker på det andet
Det gør vi osse.
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Hvad skal vi med kvinder, jeg har masser af ideer
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Hvad skal vi med kvinder, Jeg har faktisk mange fler'
Fanden ta' den fanden, det gik kun ud over os
Hvad skal vi med kvinder, lad os prøve hvad der sker
Bare en gang til så sker det aldrig aldrig mer,
Det lover vi hinanden
Bare to gange til så sker det aldrig aldrig mer.... osv. Ad libitum.

God fornøjelse

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik

Fra : Mads Madsen

Dato : 03-12-01 13:10

Mange tak

Fra : Jacob

Dato : 03-12-01 16:07

> Hej Gruppe
> ER der nogle der ligger inde med teksten "Hvad skal vi med kvinder"
(sunget
> over One note samba)
> Mads

http://home.worldonline.dk/~alxj/ har sangen. Kig her