Anskaf 2 katte med det samme
Fra : Rie Lysvad

Dato : 03-12-01 01:17

Hvis man går og tænker på at få kat, er der mange der kun tænker på een kat,
de mener måske det er mere end rigeligt, men I skulle vide hvor sjovt det er
med to og det er ikke mere besværligt end det er med en.
Jeg bor på 59 m2 og har to kastrerede hankatte - indekatte, for jeg bor på
4.sal. Jeg fik dem på samme dag for 10 år siden, og hvergang jeg tager
hjemmefra, er jeg glad for at de har hinanden.At betragte et par killinger
der leger med hinanden er underholning i topklasse og slet ikke til at stå
for og tit bliver de jo ved med at lege når de er blevet voksne katte.Selv
mine der er op i årene kan godt finde på at galopere lidt rundt efter
hianden, men de kan osse finde på at hvæse og daske til hinanden, selv om
det aldrig bliver rigtig alvorligt. De er jaloux på hinanden, og jeg føler
mig meget ombejlet.
Men om man nu beslutter sig for en eller to katte, så er det en rigtig god
ide, at købe Politikens Kattebog, hvor man kan få svar på nogen af de
spørgsmål, der uvægerlig vil dukke op når man får kat.
Venlige hilsner fra Rie og Sonni og Niki

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-12-01 23:32

Hej Rie

Jeg kan kun erklære mig helt enig. Desuden er det dobbelt så sjovt med 2
katte men samme arbejde

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : HELMUTH

Dato : 04-12-01 22:36

Men så er der vel også dobbelt så meget arbejde med kattebakken (og dobbelt
så meget lugt)????
(Skal ikke tages som negativ kritik, blot som overvejelser i hovedet på en
måske kommende kattekøber)

mvh. Helmuth

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-12-01 22:47

"HELMUTH" <someone@notmailable.dk> skrev i en meddelelse
> Men så er der vel også dobbelt så meget arbejde med kattebakken (og
dobbelt
> så meget lugt)????

> mvh. Helmuth

Hej Heltmuth

Jo der er jo dobbelt op, på de klumper man skal fjerne i bakken Men
bruger man et godt grus, så er det nu ikke noget problem - heller ikke hvad
lugt angår

Hilsen
Joan

Fra : HELMUTH

Dato : 04-12-01 22:53

Ja, jeg har fulgt debatten omkring kattegrus, så der er da noget at gå
videre med....

mvh Helmuth