Soltek SL-75DRV2 med Athlon XP
Fra : HB

Dato : 03-12-01 00:21

Kræver ovennævnte bundkort en biosopdatering før den kan køre med en Athlon
XP processor eller er de lige til at sætte sammen?

Vh Henrik

Fra : Karsten Madsen

Dato : 03-12-01 12:08

> Kræver ovennævnte bundkort en biosopdatering før den kan køre med en
Athlon

Det kører hos mig uden opdatering af BIOS.

Hilsen Karsten

Fra : Klitgaard

Dato : 03-12-01 23:48

"Karsten Madsen" <kama@kamacom.dk> skrev i en meddelelse

> Det kører hos mig uden opdatering af BIOS.

Er det i det hele taget ikke meget kendetegnende for Soltek Boards - synes
aldrig man hører at folk har problemer med dem i modsætning til dyre mærker
som ASUS. Soltek vinder desuden også masser af tests.

Noget dårligt ved deres produkter eller er de bare fejlfri?

::...Klitgaard

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 04-12-01 10:51

Jeg skiftede fra et Asus A7V til et Soltek 75KAV og jeg oplevede noget
mere bøvl med Asus end jeg gør med mit Soltek. Men ok, A7V'en var også
første generation med kt133 chipset.