Musik DVD-er (Bruce Springsteen, Pink Floy~
Fra : Anders Stæhr

Dato : 03-12-01 00:00

Hej

Er der nogen der kender en god forretning i København der har et udvalg af
koncerter på DVD? F.eks. med Bruce Springsteen, Tina Turner, Bryan Adams,
Pink Floyd, etc.
Fona, TP Musik, Axel Music, Fredgaard har de kun et meget LILLE udvalg. Er
der et sted på Nettet hvor man for en rimelig penge kan købe disse DVD-er?

Mvh
Anders

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-12-01 00:19

"Anders Stæhr" <astaehr@image.dk> wrote in message
> [...]
> der et sted på Nettet hvor man for en rimelig penge kan købe disse DVD-er?

Nu har jeg ikke selv DVD, men jeg kunne forestille mig, at Hi-Fi-klubben
ligger inde med den slags, nu hvor de er begyndt at satse meget på
"tilbehør".

/Nikolaj

Fra : Max

Dato : 03-12-01 00:26

Hej Anders

> Er der nogen der kender en god forretning i København der har et udvalg af
> koncerter på DVD? F.eks. med Bruce Springsteen, Tina Turner, Bryan Adams,
> Pink Floyd, etc.

Du kan jo prøve på nettet http://www.rillen.dk/

Mvh Max

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-12-01 01:13

Du skal nok kikke på DVDoo.dk - de har et pænt udvalg og får hurtigt de
nye - men faktisk findes der ingen Pink Floyd DVD'er.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 03-12-01 01:23

In article <NrzO7.1195$z4.186357@news000.worldonline.dk>,
Michael Lund Sørensen claimed the following:
> Du skal nok kikke på DVDoo.dk - de har et pænt udvalg og får hurtigt de
> nye - men faktisk findes der ingen Pink Floyd DVD'er.

Hvad er du på?

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3376

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in facilitating distributed systems

Fra : Brian Haagh

Dato : 03-12-01 11:07

Prøv hos mig

Det du ikke ser kan vi skaffe fra dag til dag!

--
MVH

Brian Haagh
www.phonoteket.dk

"We learned more from a 3 minute record than we ever learned in school."
- Bruce Springsteen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-12-01 13:46

"Brian Haagh" <haagh@post.cybercity.dk> wrote in message
> Prøv hos mig
>
> Det du ikke ser kan vi skaffe fra dag til dag!

> [...]
OK Hvad kan du skaffe af Pink Floyd musik på DVD (ikke The Wall)?
Fx:
Pink Floyd - Pulse [1994]
Pink Floyd - Live At Pompeii [1972]
Pink Floyd - In Concert - Delicate Sound Of Thunder [1989]
Pink Floyd - London '66/67 [1966]
La Carrera Panamericana - With Music By Pink Floyd [1991]

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-12-01 13:41

> Michael Lund Sørensen claimed the following:
>
> Hvad er du på?
>
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=3376
>
> --
> Anders Vind Ebbesen

UPS, den havde jeg lige glemt, men jeg regner altså ikke en SPILLEfilm som
værende Pink Floyd, selv om jeg godt ved at de har lavet musikken og
historien, men Bob Geldorf har altså ikke Pink Floyd kvalitet. Hvorfor
spillede Roger Waters ikke bare hovedrollen selv

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Brian Haagh

Dato : 03-12-01 14:30

Hej Michael,

Nu var min udtales om levering fra dag til dag nok lige stor nok,
især når vi taler om import fra UK - US - Japan.
Men jeg kigger på det og vender tilbage.

Jeg har lige kigget lidt på det og er du sikker på de titler ikke kun er ude
på VHS ?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-12-01 16:18

> Nu var min udtales om levering fra dag til dag nok lige stor nok,
> især når vi taler om import fra UK - US - Japan.
> Men jeg kigger på det og vender tilbage.
Tak!

--
> MVH
>
> Brian Haagh
> www.phonoteket.dk

Jeg er meget sikker på at de nævnte titler er ude på VHS (jeg har dem!), men
du skrev
"Det du ikke ser kan vi skaffe fra dag til dag!"
og jeg tog dig på ordet ! For jeg kan ikke se dem på DVD nogen steder.
(Jeg overvejer selv at brænde Pulse koncerten!).

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jacob

Dato : 03-12-01 17:57

On Mon, 3 Dec 2001 16:18:04 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<milux@SLETDETTEimage.dk> wrote:

>For jeg kan ikke se dem på DVD nogen steder.
>(Jeg overvejer selv at brænde Pulse koncerten!).
Du kan købe Pulse på VCD her:
http://www.axeldvd.dk/

Pompeii er også kommet på VCD.

Og den 18. december kommer Roger Waters med en DVD:
http://www.intheflesh2002.com/dvdnews.htm

--
Jacob

http://liverare.cjb.net/

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-12-01 20:16

> Du kan købe Pulse på VCD her:
> http://www.axeldvd.dk/
>
> Pompeii er også kommet på VCD.

OK, men det er ikke helt DVD, men interessant

> Og den 18. december kommer Roger Waters med en DVD:
> http://www.intheflesh2002.com/dvdnews.htm

Absolut interessant.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Troels

Dato : 03-12-01 18:20

> [...]
> historien, men Bob Geldorf har altså ikke Pink Floyd kvalitet. Hvorfor
> spillede Roger Waters ikke bare hovedrollen selv

Desuden udkommer In the flesh d. 18/12

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005U122/thepinkfloydhype/107-99593
90-1372547

/Troels

Fra : Martin Bo Petersen

Dato : 03-12-01 15:25

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Anders Vind Ebbesen
> Consultant in facilitating distributed systems

du også prøve
http://www.cdnow.com
www.101cd.com
www.towerrecords.com/

--
Posted from pool.naestved-datastuer.dk [212.10.14.33]

Fra : JOB

Dato : 10-12-01 04:33

"Anders Stæhr" <astaehr@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der et sted på Nettet hvor man for en rimelig penge kan købe disse DVD-er?

Hej Anders...
Danmark er et evigt u-land mht. musikvideo/dvd - det eneste der du'r hvis
man vil ud over det banale er udenlandske leverandører som: www.amazon.co.uk
m.fl. - brug søgemaskinerne...i Tyskland er der også et livligt marked!
mvh JOB