Servlet - getInitParameter()
Fra : Henry Vest

Dato : 02-12-01 21:06

Jeg har en servlet, hvor jeg skal bruge en initialiseringsparameter
defineret i WEB-INF/web.xml. Er der nogen forskel på, om jeg skriver
getInitParameter("x") eller getServletConfig().getInitParameter("x")?

--
Henry Vest

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 03-12-01 08:24

Hej,

Henry Vest wrote:

> Jeg har en servlet, hvor jeg skal bruge en initialiseringsparameter
> defineret i WEB-INF/web.xml. Er der nogen forskel på, om jeg skriver
> getInitParameter("x") eller getServletConfig().getInitParameter("x")?

Disse to kald vil (så vidt jeg huske) give dig en context-parameter,
eller en servlet init-parameter (som er individuel for hver servlet).

-dennis