router password
Fra : Jens From

Dato : 02-12-01 21:03

Er der nogen der kan fortælle hvad password er til en Cisco 677 (
Cybercity´s model )
Jeg har prøvet alle(?) de oplagte muligheder, og synes ikke at jeg kan finde
det i dokumentationen nogen steder ??

Mvh. Jens

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-12-01 21:05

"Jens From" <from@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Cybercity´s model )
> Jeg har prøvet alle(?) de oplagte muligheder, og synes ikke at jeg kan

Den har du vel fået, da du fik routeren tilsendt,, eller ordre
bekræftigelsen...

Fra : Jens From

Dato : 02-12-01 21:06

Næh, så havde jeg jo ikke fundet det nødvendigt at spørge her

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-12-01 21:08

> Næh, så havde jeg jo ikke fundet det nødvendigt at spørge her

Okay, whatever,, så ved jeg det ikke..

Fra : Ivan Kristensen

Dato : 02-12-01 21:16

Det samme som dit password til din email osv. !

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 02-12-01 21:06

> [...]
> Cybercity´s model )
> Jeg har prøvet alle(?) de oplagte muligheder, og synes ikke at jeg kan

Vildt ( og sikkert forkert ) gæt:

'cisco' eller måske et tomt felt ( bare tryk enter )

Mvh HAA:

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-12-01 21:07

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> 'cisco' eller måske et tomt felt ( bare tryk enter )

ahh,, centralen skal jo godkende dig som kunde....

Jeg kender da en med et WOL abonnement,,, der er der passworld med, da han
fik routeren...

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 02-12-01 21:13

> "Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> ahh,, centralen skal jo godkende dig som kunde....

ah...og jeg som troede, at det var password til 'routeren' han spurgte
efter...

Mvh HAA:

Fra : Peter Brodersen

Dato : 03-12-01 01:26

On Sun, 2 Dec 2001 21:13:26 +0100, "Henrik Aarfeldt"
<rivmin@rivmin.dk> wrote:

>ah...og jeg som troede, at det var password til 'routeren' han spurgte
>efter...

I flere tilfælde vælger man at lave sammenfald.

--
- Peter Brodersen
24 Days of Crashmas - julekalender:

Fra : Jens From

Dato : 02-12-01 21:13

Altså...
Jeg har prøvet f.eks. cisco , router , password, admin , <blankt> osv....

Ja, selvfølgelig skal centralen godkende mig som kunde..Jeg er på nettet nu
...hvordan skal det tolkes ?? Ah, jo, de har nok godkendt mig

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-12-01 21:15

> Ja, selvfølgelig skal centralen godkende mig som kunde..Jeg er på nettet
nu
> ..hvordan skal det tolkes ?? Ah, jo, de har nok godkendt mig

Hehe okay,,,,

Fra : jbf

Dato : 02-12-01 21:29

"Jens From" <from@mail.dk> wrote in message
> Altså...
> Jeg har prøvet f.eks. cisco , router , password, admin , <blankt> osv....

Hvis du har konfigureret din router på http://adsl.cybercity.dk/ er koden
dit personlige Cybercity password. Du burde have fået et password i et brev
sammen med dit brugernavn.

Bemærk: Hvis du har opgraderet cbos så vil store bogstaver i password ofte
vil blive lavet til små.

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/login/

Fra : Jens From

Dato : 02-12-01 21:39

Ha !!
Det var lige det der skulle til . Mange tak.....

Jens

Fra : Mark Beaumont

Dato : 02-12-01 21:36

"Jens From" <from@mail.dk> skrev
> Er der nogen der kan fortælle hvad password er til en
> Cisco 677 (Cybercity´s model )

Som standard vil koden være cisco. Hvis du har konfigureret
din router på http://adsl.cybercity.dk er koden dit personlige
Cybercity password.

Læs evt.:
http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/login