Ja tak - jeg har fattet det! :o)
Fra : Ann K

Dato : 02-12-01 20:24

Hejsa.
Var til agility træning idag med Dise.... Hun æææææælsker det!
Vi er begge nybegyndere og går derfor af og til totalt fejl af
hinanden... Dise rææææser afsted for at få hoppet så meget som muligt og
jeg ka'itt'hittt u'a' banen
Stille og roligt er vi dog ved at lære det... og så træner vi jo også
hjemme i haven :)
Men idag altså...
Der var bygget en lille bane med spring, flyv, hjul, bom, tunnel osv
(ingen vippe - den er stadig faaaarlig!) som desuden havde en svær
drejning først til højre og så til venstre...
Første gennemløb var lettere "kaotisk"... Dise var alt for ivrig og jeg
løb forkert...
Andet løb var langt mere disciplineret - god kontakt, ingen fejl... men
alt for langsomt efter Dise's mening. Banen var meget smattet og jeg
turde derfor ikke løbe for hurtigt, så hun var af og til nødt til at
stoppe og vente på mig...
Tredje løb... Ja, jeg gjorde som de andre gange, dvs satte Dise af, løb
tre forhindringer frem og råbte "Spriiinngg"... Hi, hi, I skulle have
set det!
Dise susede fremad, drejede skarpt til højre på rette sted, ræsede over
bommen, gennem tunnelen, over endnu et spring, videre skarpt til venstre
over springet gennem endnu en tunnel... frem i fuld fart til de sidste
forhindringer, som hun tog flyvende... efter gennemløbet, direkte hen
til mig i en perfekt "plads"!!!!
Mig??? Jamen jeg stod da stadig ved mit udgangspunkt.... Og havde
fuldstændig tabt mælet *sss* .... Ros??? Selvfølgelig, selv om jeg må
indrømme, at jeg altså var meget sent ude
Man kunne ligefrem SE at Dise morede sig over min reaktion... Og på en
eller anden måde er jeg sikker på, at hun tænkte noget i retning af:
"Bare rolig - jeg HAR fattet det! Du behøver ikke at løbe med, hvis du
ikke kan!" )

Desværre foreslog vores træner lige efter, at vi ændrede på banen...
Argumentet var at Dise skulle have nogle nye udfordringer

Mvh Ann

Fra : x Vuf x

Dato : 02-12-01 21:21

Sun, 2 Dec 2001 20:23:59 +0100, Ann K wrote:

>"Bare rolig - jeg HAR fattet det! Du behøver ikke at løbe med, hvis du
>ikke kan!" )

Hihihi...dyyyyygtig vovse!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 15/9 hvid/rød 1 pige
17/10 tricolour 2 piger, 1 dreng
-

Fra : coppi

Dato : 02-12-01 22:41

> Hihihi...dyyyyygtig vovse!
>

> Hej.

Super historie.
Øh, det er da ikke ssådan,at det eventuelt,æh måske tilfældigvis,at din
kondi er bare en lille smule mangelfuld.
Bare for sådan at vide om jeg har en lidelsesfælle.

Men jeg kan levende forestille mig dit ansigtsudtryk.

coppi

Fra : Ann K

Dato : 02-12-01 23:11

Hejsa.
Jeps... Dise _er_ skam dygtig... til at skabe kaos
Hendes løb idag kom totalt bag på mig! Og jeg tror at mit ansigtsudtryk
nok bedst kan beskrives som en lille, bitte smule, kun lidt.... øhh -
uintelligent ;) Heldigvis var jeg ikke den eneste, som havde dét
udtryk....

Bare rolig Coppi - du har en lidelsesfælle... Skal afjort ikke have målt
noget kondital her!
Men uanset om jeg var verdens hurtigste 100 meter løber, ville det lille
kræ alligevel ræse fra mig... Hun kan "løbe solen sort" med en lethed,
jeg kun kan misunde hende
Det meste af _min_ agilitytræning består da også i, at træneren
fortæller mig, hvordan jeg undgår at skulle løbe rundt som en forvirret
høne i hælene på min kanonhurtige lille sheltie *sss*
Jooohh - genveje _kan_ være en god ting, når man træner hund

Mvh Ann

Fra : Alex Linaa

Dato : 04-12-01 11:21

"coppi" <annie321@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

..
> Øh, det er da ikke ssådan,at det eventuelt,æh måske tilfældigvis,at din
> kondi er bare en lille smule mangelfuld.
> Bare for sådan at vide om jeg har en lidelsesfælle.

Øhhh, hvad giver du for at vi ikke sladrer i dk.sport.cykling? *hehe*

/Alex

Fra : coppi

Dato : 04-12-01 23:07

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse
> "coppi" <annie321@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
>
> .
>
> Øhhh, hvad giver du for at vi ikke sladrer i dk.sport.cykling? *hehe*
>
> /Alex

Såsåsåsåså Alex.

Jeg har nu aldrig påstået jeg var et geni på en cykel.
Men, du kan da godt få en kop kaffe, hvis du cykel forbi med hunden.
Hehe.
coppi

Fra : Alex Linaa

Dato : 05-12-01 08:33

> Såsåsåsåså Alex.
>
> Jeg har nu aldrig påstået jeg var et geni på en cykel.
> Men, du kan da godt få en kop kaffe, hvis du cykel forbi med hunden.
> Hehe.

Fra Århus til Himmerland på racercykel, med en Bernhard som trækdyr! - Ja
det kunne være et ømt syn (Og sikre at jeg kun fik en Pommeranier og en
Robert Jacobsen-skulptur med 2 kvæstede hjul med hjem igen) *hahaha*

Men tak for tilbuddet alligevel

/Alex