news:tele.internet.adsl?
Fra : Ninzen

Dato : 02-12-01 20:10

Hej

Jeg søger oplysninger om adsl.
Ja, det kan jeg jo få her i gruppen kan jeg se - men der henvises
til news:tele.internet.adsl flere gange - hvor kan jeg abonnere på den?
Jeg har søgt forskellige steder, men uden resultat.
Jeg bruger selv sunsite.auc.dk og News.CIS.DFN.DE
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-12-01 20:20

"Ninzen" <Ninzen@ofir.dk> wrote in message news:9udufd$4or$1@sunsite.dk...

> [...]
> Jeg har søgt forskellige steder, men uden resultat.
> Jeg bruger selv sunsite.auc.dk og News.CIS.DFN.DE

Ja, kan se du bruger Sunsite.

news:tele.internet.adsl er en intern nyhedsgruppe for TDC kunder.

Du skal bruge news://news.tele.dk eller news://dtext.news.tele.dk for at
læse denne nyhedsgruppe. Og det skulle der heller ikke være nogen problemer
I, da du kobler op med TDC?

Fra : Ninzen

Dato : 02-12-01 20:36

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev

> [...]
> læse denne nyhedsgruppe. Og det skulle der heller ikke være nogen problemer

Tak. - Jeg er på. Jeg har faktisk kun brugt news.tele.dk,
men kvittede den
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : Rasmus

Dato : 03-12-01 22:07

Og hvsd så med os der ikke kobler op via TDC

R@smus Viberg
rviberg@get2net.dk
Fjern "REMOVETHIS" ved reply

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-12-01 22:22

"Rasmus" <rvibergREMOVETHIS@get2net.dk> wrote in message

> Og hvsd så med os der ikke kobler op via TDC

Ja, det siger jo sig selv.

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 03-12-01 22:21

"Rasmus" <rvibergREMOVETHIS@get2net.dk> writes:

>Og hvsd så med os der ikke kobler op via TDC

Det er vel meget logisk, at man skal være koblet op hos den
pågældende ISP for at se ISPens egne grupper...

Mvh.
   Klaus.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-01 22:27

Mon, 3 Dec 2001 22:06:56 +0100, skrev "Rasmus"
<rvibergREMOVETHIS@get2net.dk>:

>Og hvsd så med os der ikke kobler op via TDC

Spørgsmål, hvor der henvises til en intern gruppe er jo
spørgsmål, som specifikt handler om en udbyders hardware og
opsætning af denne.

Generelle spørgsmål om netværk f.eks. hører hjemme i
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-12-01 18:46

On Sun, 2 Dec 2001 20:10:18 +0100, "Ninzen" <Ninzen@ofir.dk> wrote:

>Ja, det kan jeg jo få her i gruppen kan jeg se - men der henvises
>til news:tele.internet.adsl flere gange - hvor kan jeg abonnere på den?

news.tele.dk er et godt bud, hvis ikke du kobler op mod TDC så kik i min
sig.

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
www.milli.dk med info om news.milli.dk opdateret 16/9,,,

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 06-12-01 22:55

"Ivar Madsen" <news-12-10-01@milli.dk> wrote:

> news.tele.dk er et godt bud, hvis ikke du kobler op mod TDC så kik i min
> sig.

Tager det meget lang tid at få et login, for jeg sendte en anmodning i
går....

*smil*

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-12-01 23:18

On Thu, 6 Dec 2001 22:55:22 +0100, "Ulrik Lunddahl"
<nospam037@lunddahl.dk> wrote:

>Tager det meget lang tid at få et login, for jeg sendte en anmodning i
>går....

Det tager fra få minutter[1], til et par dage[2],,,
Er på vej,,,

[1] hvis jeg lige sider ved maskinen når det kommer, og har tid til at
sætte det op med det samme.
[2] hvis jeg ikke sider ved maskinen, eller ikke lige har tid til at
sætte det op med det samme, og det så måske går i glemme bogen,,,