Læs her ang TDC BB.
Fra : MuffDiver

Dato : 02-12-01 16:13

Her er min historie om etablering af ADSL og nuværende problemer.

http://hjem.wanadoo.dk/~wan79335/

Ps. jeg kører stadig på et 33.6 modem.

--
Mvh Tommy & Helle

Fra : Mads Larsen

Dato : 02-12-01 21:18

Det er f*ndme synd for dig. Der er ikke noget værer end så mange fejl. Jeg
går aldrig ind i en teledanmark butik for at spørge dem om noget som helst.
De fleste af de mennesker der arbejder i de telebutikker ved ikke en pind om
de ting de står og sælger. For snart 3 år siden (jeg var 15) skulle jeg have
ISDN og gik ind i den nærmeste teledanmarkbutik for at spørge om ISDN. Der
var 2 damer i butikken som ikke havde nogen andelse om hvad det var jeg
spurgte om når jeg spurgte om det var nødvendigt at få en ISDN telefon. De
var ikke helt sikre på hvad en ISDN telefon var!

Ellers kan jeg bare sige at jeg har ADSL BB or har nu haft det i 48 timer.
Den dag min linie skulle gøres klar (fredag den 30/11) satte jeg min
computer op om morgenen og da jeg kom hjem fra skole virkede det bare. Jeg
har ikke haft problemer (kun lidt dummefejl). Jeg havde bestilt "gør det
selv" og skulle have tilsendt modem og skillefilter. Jeg fik at vide at
pakken ville komme 1 uge inden linien blev klar. Jeg fik dog pakken 2 dage
før og ikke 7.