Registrering af domæne navn?
Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-12-01 15:46

Hvilket firma er billigst at få oprettet sit domænenavn(e) igennem?
Jeg vil gerne så tæt som muligt på kun at skulle betale afgiften til
dk hostmaster. De skal iøvrigt bruges på en teledanmark netexpress 2.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Tumlehund

Dato : 02-12-01 15:54

"Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> wrote in message
> Hvilket firma er billigst at få oprettet sit domænenavn(e) igennem?
> Jeg vil gerne så tæt som muligt på kun at skulle betale afgiften til
> dk hostmaster. De skal iøvrigt bruges på en teledanmark netexpress 2.

Struernet.dk er et bud

Fra : Claus O

Dato : 02-12-01 16:08

"Lasse Jensen" <rdx@worldonline.dk> wrote

> Jeg vil gerne så tæt som muligt på kun at skulle betale afgiften til

http://www.1klik.dk/itsektion/domain/prisliste.asp
kun 9 kr. fra.
Claus
ps: bemærk det går igennem et andet firma som jeg ikke lige husker
navnet på som sender et girokort og _efter_ indbetaling reg. dom. først.

Fra : Morten C.

Dato : 04-12-01 23:49

> [...]
> Jeg vil gerne så tæt som muligt på kun at skulle betale afgiften til
> dk hostmaster. De skal iøvrigt bruges på en teledanmark netexpress 2.

triweb.dk kan også anbefales; alt afhængig af krav til de services, du skal
have kørende.

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 05-12-01 09:57

Hvis du ser på de samlede omkostinger løbende også, så check
http://dns.jth.net

- Jørgen

http://SMSnu.dk/ Hurtig SMS via email og browser
http://dns.jth.net/ Godk. DNS servere m. dyn. IP samt salg af domæner