Outlook Express & Internet Explorer kan ik~
Fra : Roland

Dato : 02-12-01 14:06

Hej alle!

En af mine venners Outlook Express & Internet Explorer kan ikke huske
passwordet og det felt,som man skal krydse af for at få den til det er gråt
og kan ikke afkrydses. Er der nogen, der har en god ide til hvad mand skal
gøre, for at få det til at virke igen?

Roland

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-01 15:45

Sun, 2 Dec 2001 14:06:08 +0100, skrev "Roland"
<22232191@mail.sonofon.dk>:

>En af mine venners Outlook Express & Internet Explorer kan ikke huske
>passwordet og det felt,som man skal krydse af for at få den til det er gråt
>og kan ikke afkrydses

Prøv at læse:
http://www.winhelp.dk/95k7.htm
http://www.winhelp.dk/95n6.htm

PS. Normalt behøver man X-poste til så mange grupper, er der
nogen der kan svare, så skal du nok få et svar.

Hvis man alligevel vil, så bør man sætte fut til den mest
relevante gruppe og i dette tilfælde nok til browsergruppen, så
det har jeg gjort.

<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Roland

Dato : 02-12-01 18:29

Hej!

Det var en fejl, at jeg havde glemt sætte fut på.

Roland

Fra : Lars Klintholm

Dato : 02-12-01 20:16

Knud Gert Ellentoft skrev i dk.edb.internet.software.mail+news

> PS. Normalt behøver man X-poste til så mange grupper, er der
> nogen der kan svare, så skal du nok få et svar.

Der skal vel stå:

Normalt behøver man _ikke_ X-poste..........

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-01 23:38

Sun, 2 Dec 2001 20:16:04 +0100, skrev Lars Klintholm
<klintholm@nospam.dk>:

>Normalt behøver man _ikke_ X-poste..........

S'følgelig, men min newsreader lider af en fejl, hvilket jeg
beklager.

Sommetider glemmer den at sende et ord eller to.