Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Natbilleder...!
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-12-01 13:58

Natbilleder

Jeg har opdateret http://www.photo-gallery.dk med 3 preview-ark med 48
billeder, der alle er optaget her i uge 48.

Der har i en tidligere debat været nogen som har kritiseret, at jeg
kunne finde på at fotografere i grå- og regnvejr, de mener nok at man
kun kan fotografere, når himlen er blå med hvide lammeskyer, de bør
derfor advares, denne gang er der nemlig en hel del natbilleder...:)

Jeg har også lavet nogle indendørs optagelser, nogle er lavet på tid med
det eksisterende lys, i andre tilfælde har jeg brugt en 500 watt halogen
arbejdslampe, der er rettet mod loftet, det giver en god opblødning af lyset.

Jeg har som sædvanlig samlet et repræsentativt udvalg i preview-ark 1,
flg. URL er et direkte link til oversigten over preview's
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-12-01 17:03

Niels Ebbesen wrote:

> Natbilleder

Jeg glemte at oplyse, at jeg også har opdateret min link-side, der er
bl.a. en stribe links til "Photo of the day" sites, flere af dem er
on-line fotokonkurrencer, hvor der kan vindes forskellige præmier.

Hvis nogen forsøger at deltage i disse fotokonkurrencer, så er det nok
en god idé at satse på typisk danske billeder, som vil virke
fremmedartet og spændende ude i den store verden.

http://www.photo-gallery.dk/side-04.htm