åbne et hyperlink i et nyt vindue
Fra : Kenn Bloch Petersen

Dato : 02-12-01 09:23

hej

jeg har fået det problem at jeg ikke kan åbne min internet browswe 6.0 i et
nyt vindue havde samme problem med 5.5

jeg har fundet ud af at problemet kan løses med denne fil der hedder
Ie6wzd.exe

jeg har fundet disse oplysninger på denne side
http://support.microsoft.com/directory/article.asp?ID=KB;EN-US;Q281679

men kan ikke finde filen nogen steder så hvis der nogen der ved hvor den kan
hentes ned ville det være en hjælp

jeg har ledt på Microsofts forskellige sider rundt om også den danske

med venlig hilsen

kenn

Fra : SEB

Dato : 02-12-01 19:36

Kenn Bloch Petersen skrev:

> jeg har fået det problem at jeg ikke kan åbne min internet browswe 6.0 i et
> nyt vindue...
> ...problemet kan løses med denne fil der hedder Ie6wzd.exe
> men kan ikke finde filen nogen steder...

Du kan sikkert løse dit problem, ved at geninstallere IE 6.0.

På cd-rom'en, som følger med "Komputer for alle" nr. 16-2001,
ligger Explorer/Outlook Express i vers. 6.0. Prøv at installere
fra denne - så "kører" det sikkert igen.

--
Venlig hilsen
SEB