Farligt at browse bargain bins :)
Fra : Anders Nielsen

Dato : 02-12-01 06:25

Hvorfor jeg sad kl 5 om natten og browsede future entertaiment's bargain
dvds ved jeg ikke, men jeg endte med at bestille følgende:

Blue Velvet 11£ (Jeg har endnu ikke fået set denne film. Har dog fået den
anbefalet så jeg greb chancen!)
Falling Down 10£ (har ikke set den siden jeg så den i biografen i sin tid,
glæder mig allerede!)
The Game 10£ (Fincher does it again)
The Wild Bunch 11£ (en af de bedste non-spaghetti westerns, længe siden jeg
har set den)

Nogen kommentar til mine valg ? lad vær at spoil Blue Velvet for mig, men
hvad synes i om den ?

vh Anders

Fra : Kurt Brixen

Dato : 02-12-01 09:44

On Sun, 2 Dec 2001 06:24:35 +0100, "Anders Nielsen" <columbo@mail.dk>
wrote:

>Nogen kommentar til mine valg ? lad vær at spoil Blue Velvet for mig, men
>hvad synes i om den ?

Det var i lang tid min yndlingsfilm. Jeg kan godt lide David Lynchs
film, og denne har Kyle McLachlan og Laura Dern som et teenage-par, og
Dennis Hopper som skurk.
Så skal jeg vist ikke sige mere om den.

Kurt Brixen

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 02-12-01 12:07

"Kurt Brixen" <nospam@to.brixen.as> skrev:

> Så skal jeg vist ikke sige mere om den.

Jeg vil tilføje at det en rigtig rigtig god film!
Glæd dig!

--
Mvh:

Rasmus.