Harry Potter for alle aldre
Fra : Tobias Lynge Herler

Dato : 02-12-01 00:23

Hej gruppe!

Den 1ste Harry Potter-film er en positiv overraskelse, da den temmelig
uhøjtideligt formidler bogens sprudlende fantasi ud på film. Det er længe
siden, jeg har set så overbevisende udført computergrafik på film.

venlig hilsen
Tobias Lynge Herler

--
www.philm.dk
- filmanmeldelser

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 02-12-01 12:45

Tobias Lynge Herler wrote:

> Den 1ste Harry Potter-film er en positiv overraskelse, da den temmelig
> uhøjtideligt formidler bogens sprudlende fantasi ud på film. Det er længe
> siden, jeg har set så overbevisende udført computergrafik på film.

Det er vist første gang at computergrafik overhovet virker - i
den magiske sammenhæng fungerer det bare 100% og giver faktisk
noget ekstra til filmen. Derudover er den ok, selv om jeg ikke brød
mig om slutningen.

Ulrik Magnusson