Newsbin
Fra : PMa

Dato : 01-12-01 23:48

Jeg har prøvet at downloade et program der hedder "Newsbin" nb40b11 eller
nb40b13 som virker godt i den tid de er fri.

Der findes sikkert koder et eller andet sted men hvor ?

På forhånd tak

Tikki
Tikki@pc.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-01 00:10

Sat, 1 Dec 2001 23:48:03 +0100, skrev "PMa" <pma@nypost.dk>:

>Jeg har prøvet at downloade et program der hedder "Newsbin" nb40b11 eller
>nb40b13 som virker godt i den tid de er fri.
>
>Der findes sikkert koder et eller andet sted men hvor ?

Meningen er vel at du skal købe programmet?

Ellers må du hoppe over i en gruppe for plat og svindel.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Henrik Gemal

Dato : 02-12-01 09:00

PMa wrote:

>Jeg har prøvet at downloade et program der hedder "Newsbin" nb40b11 eller
>nb40b13 som virker godt i den tid de er fri.
>
>Der findes sikkert koder et eller andet sted men hvor ?
>
>På forhånd tak

http://astalavista.box.sk
vil for altid være din ven...:)

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Get the latest and greatest Mozilla web browser at:
http://gemal.dk/mozilla/