Lasat speed 2 går i stå !!
Fra : Poul Erik L Madsen

Dato : 01-12-01 22:41

Det går fint med at koble op til Internettet, men efter ca. 1 min går
forbindelsen "i stå", d.v.s.der bliver hverken sendt eller modtaget noget på
transmit/reseve, i nogle gange flere minutter, men går så som regel selv
igang igen. Det kan dog være nødvendigt at lukke forbindelsen ned, og
derefter kalde op igen. Jeg har prøvet at skifte fra USB til Seriel uden
held. Opsætning er checket med TDC-hotline.
Styresystem: Win ME. LASAT speed2 software ver. 1.37.
Håber der er nogen der kan hjælpe.

Poul Erik Madsen
E-Mail: pelm@post4.tele.dk
Homepage: http://www.snejbjerg-motion.dk
@( o o )@
...............................o00...(_)...00o...............

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-12-01 23:02

"Poul Erik L Madsen" <pelm@post4.tele.dk> wrote in message

> [...]

> held. Opsætning er checket med TDC-hotline.
> Styresystem: Win ME. LASAT speed2 software ver. 1.37.

Prøv at gå ind i dine TCP/IP indstillinger,, og angiv en fast IP adresse...

Fx 192.168.1.2 og undernetmaske 255.255.255.0

Prøv også at slå Hardware og software komprimering fra

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 02-12-01 15:12

> [...]

> held. Opsætning er checket med TDC-hotline.
> Styresystem: Win ME. LASAT speed2 software ver. 1.37.

Har du Norton AV? Prøv at fjerne markeringerne ved "Run or Opened" og
"Created or Downloaded" under Options/Autoprotect