Bøger om Winchester ?
Fra : Tonny Poulsen

Dato : 01-12-01 19:12

Hej, er der nogen som kan anbefale nogle gode bøger om Winchester rifler fra
før ca. 1940.
med venlig hilsen tp

Fra : PJ

Dato : 02-12-01 13:15

Det finder du meget stof om her på nettet - brug Google.com . Der er masser
om emnet.
Knæk og Bræk
Pierre Jakobi

Tonny Poulsen <topo@adslhome.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ub6jr$hf7$1@sunsite.dk...

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 02-12-01 19:08

"PJ" <pj@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det finder du meget stof om her på nettet - brug Google.com . Der er
masser
> om emnet.

tak for svaret, jeg har ledt på nettet og også fundet en masse gode ting,
men f.eks har jeg svært ved at finde noget om model 1907 kal. .351 sl. mange
andre modeller er fint beskrevet. jeg håbede at der måske sad en med viden
om en winchester bibel som stadig kan købes.
mvh tp