Telefon melder optaget
Fra : mbi

Dato : 01-12-01 15:30

Hej NG.
Jeg har selv sat min ADSL fra TDC op. Det sidder på en ISDN linie med Eicon
T/A isdn modem. ADSL funker perfekt. Når jeg løfter røret enten på min ISDN
telefon, eller en af de to analoger jeg har i huset, er der klartone og man
kan fint ringe. Men, når der er nogen der prøver at ringe til mig, melder
linien optaget!? Hvis man bare løfter røret, er der hul igennem i nogle
minutter og så er der optaget igen. Jeg har ringet til fejlmelding, de målte
og konstaterede at signalet til min NT box var fin. Jeg har opdateret
software i divaen - ingen resultat. Er der nogen der kan hjælpe?

Fra : Gevaldi

Dato : 01-12-01 16:44

"mbi" <mbi@mbi.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

[snip]

>Er der nogen der kan hjælpe?

ja, TDC's teknikker

Fra : mbi

Dato : 01-12-01 17:11

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> wrote in message

> "mbi" <mbi@mbi.dk> skrev i en meddelelse
>
> [snip]

> ja, TDC's teknikker

Godt svaret... I mellemtiden fandt jeg ud af det - lidt pinligt, men jeg
satte lortet forkert sammen. Nu virker det.