T68 v. 8210 + M35i
Fra : Per Larsen

Dato : 01-12-01 14:44

Hej NG.

Jeg overvejer meget stærkt at sælge min 8210 og M35i, og erstatte dem begge
med den ny ericsson T68. Så vidt jeg kan se vil features overlappe hinanden,
så jeg stadig vil ha´ IR, wap, ordbog, vibrator osv. Og så får jeg jo oså
GPRS.

Min eneste betænkelighed, er de problemer med T68, jeg kan se her.
"Plastik"-kvalitet og langsomme menuer. ER disse problemer slemme ? Nok til
at holde på mine gamle ?

En af mine venner har en A2618, og her er menuerne ligesom at køre win 2000,
med 2MB Ram!! Det ville være nok til at tænde mig af...

Håber i vil give input før mit evt. køb,

Mvh. PEr Larsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-12-01 15:07

> Min eneste betænkelighed, er de problemer med T68, jeg kan se her.
> "Plastik"-kvalitet og langsomme menuer. ER disse problemer slemme ? Nok
til
> at holde på mine gamle ?

Menuerne er ikke spor langsomme på min netop indkøbte Ericsson T68, og jeg
synes ikke den virker plastik agtig, men ganske robust.

Fra : alwresuihalert

Dato : 01-12-01 15:59

snip
> [...]
2000,
> med 2MB Ram!! Det ville være nok til at tænde mig af...

Mht. din analogi med W2000, så er det nok som at have 64 MB RAM, men man kan
ikke rigtig sammenligne det. Det er mest langsomt, når man fx navigerer i
WAP og hvis man skriver SMS med T9 meget hurtigt.

Finish/bygge kvalitet kan du tjekke i en teleforretning (bl.a. den nye
TeleDK butik på Strøget).

Jeg kan kun anbefale at prøve den, hvis du kan komme til det for at se om
hastigheden er OK.

Fra : KGB

Dato : 04-12-01 22:41

> ikke rigtig sammenligne det. Det er mest langsomt, når man fx navigerer i
> WAP og hvis man skriver SMS med T9 meget hurtigt.

Det han prøver at sige er, at det går langsomt når man skriver sms ...

Fra : dr. nrj

Dato : 02-12-01 10:17

>Min eneste betænkelighed, er de problemer med T68, jeg kan se her.
>"Plastik"-kvalitet og langsomme menuer. ER disse problemer slemme ? Nok til
>at holde på mine gamle ?

Min T68 er særdeles frisk i menuerne - intet lag.
Kun sms delen med T9 er sløv - her er Nokia KLART hurtigere.

T68 er aldeles ikke plastik agtig - jeg blevchokeret, da jeg holdt den
i hånden første gang. Så lille og dog så stabil - og knapperne er
faste, stabile, men små.

Er du vant til knapperne på 8210 kan jeg kun sige, at så vil du opleve
T68's knapper som MEGET bedre.

Hele chassiset på T68 er flot og stabilt udformet - vil tro, at den
uden problemer kan kalre en tur i gulvet - har dog ikke prøvet - men
palstikket virker meget fast og stabilt.

Tag ned og prøv den i en telebutik - men bed om at prøve en ÆGTE T68
og IKKE en demomodel - demomodellen er en dummie,der INTET har med den
rigitige T68 at gøre.

Kanpperne på en dummie er altid dårlige.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Per Larsen

Dato : 02-12-01 22:46

Hej Michael, alwr og nrj.

Tak for svarene, jeg vil løbe ned på strøget (imorgen) og prøve en
original!!

Mvh, Per L.

Fra : alwresuihalert

Dato : 03-12-01 18:05

snip
> Min T68 er særdeles frisk i menuerne - intet lag.
> Kun sms delen med T9 er sløv - her er Nokia KLART hurtigere.

Bruger du WAP? Det er klart sløvt. Og oversigten over SMS'erne er heller
ikke lynende hurtig.

> T68 er aldeles ikke plastik agtig - jeg blevchokeret, da jeg holdt den
> i hånden første gang. Så lille og dog så stabil - og knapperne er
> faste, stabile, men små.

Jeg synes ikke at Yes/No knapperne er så gode på den model jeg bruger. Det
er småting, men det burde være de bedste.

Fra : dr. nrj

Dato : 03-12-01 20:27

>Bruger du WAP? Det er klart sløvt. Og oversigten over SMS'erne er heller
>ikke lynende hurtig.

Altså min WAP er hurtigi T68 - og med GPRS bliver den HAMRENDE hurtig
- tror du har fået en mandsgmodel af T68 med alle de fejl, du har i
din.

Fra : Per Larsen

Dato : 04-12-01 01:39

Hej igen.

Øhmm. Hvad er det for en telebutik ?

Jeg kan 'sgi' ikke finde den...

Mvh. PEr

Fra : Peter Rongsted

Dato : 06-12-01 10:53

"Per Larsen" <per-larsen@mail.dk> wrote:

>Hej igen.
>
>Øhmm. Hvad er det for en telebutik ?
>
>Jeg kan 'sgi' ikke finde den...

Hjørnet af Nygade og Knabrostræde. Var tidligere en pladebutik.

Peter

Fra : Per Goetterup

Dato : 07-12-01 09:03

On Thu, 06 Dec 2001 09:53:13 GMT, nulldev@rongsted.dk (Peter Rongsted) wrote:

>Hjørnet af Nygade og Knabrostræde. Var tidligere en pladebutik.

Jeps. Den hed først "The HMV Shop" og skiftede så navn til noget i retning af "M&M
Music".

Nu er lokalerne bygget totalt om og det er nu en TDC (gys!) Telebutik. Ganske flot og
ret stor - og netop åbnet (i slutningen af November).

- Per.