Musik i Letterman Torsdag
Fra : Troels

Dato : 01-12-01 14:38

Hej
Jeg hørte et ret fedt nummer i Letterman i torsdags med en kunstner der ca.
hed John Odrasik, men jeg kan ikke rigtigt finde noget om ham (evt. fordi
jeg ikke rigtigt fik fat i efternavnet). Ikke engang mine venner google.com
og allmusic.com kan hjælpe. Kan I?

/Troels

--
_____________
ICQ: 109747268

Fra : Rick Madsen

Dato : 01-12-01 16:57

Troels spurgte:

> [...]
> jeg ikke rigtigt fik fat i efternavnet). Ikke engang mine venner google.com

Navnet er John Ondrasik AKA Five For Fighting; prøv at kigge på disse:

http://www.awarerecords.com/fff.html
http://www.sit.wisc.edu/~mbjacobs/fff/bio.html
http://www.soundscene.com/edgefest/fff/fff.html

hvm

--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : Martin Koch Andersen

Dato : 01-12-01 23:49

> Navnet er John Ondrasik AKA Five For Fighting

Og nummeret han spillede i programmet hed "Superman".

Fra : Troels

Dato : 03-12-01 00:29

> Og nummeret han spillede i programmet hed "Superman".

Mange tak begge to.

/Troels