Matrix,Titanic og Glaiator de 3 værste fil~
Fra : ?

Dato : 01-12-01 02:02

Top 3 hos movie-mistakes,
en sjov side men også en rigtig SPOILER,jeg synes
ikke de har ret i det hele,måske skulle man fortælle
dem om de fejl de selv har lavet!
http://www.movie-mistakes.com

mvh
?

Fra : EA

Dato : 01-12-01 02:56

Det er også sjovt, at de 3 film er enormt 'store' film, hvor MANGE
ting kan gå galt =)

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 01-12-01 10:17

"EA" <^_^@mail.dk> skrev:

> Det er også sjovt, at de 3 film er enormt 'store'
> film, hvor MANGE ting kan gå galt =)

Samtidigt med er det 3 store film som MANGE Mennesker har set MANGE
gange.
Jeg har set The Matrix 3 gange nu - har aldrig fundet nogle goofs. Jeg
ser heller ikke film for at finfe fejl, jeg ser film for at indtage
det univerts filmen byder mig.

Ang. Titanic. Det er jo en film af JC him self. Jeg tror ikke han
bevist indlægger alle de omtalte fejl, men han har altid så store
ambitioner at næsten kun kan gå galt. Jo flere gange man ser JC's
film, jo flere grumme fejl sniger der sig ind, men det er jo heller
ikke ret mange film man ser 10+ gange.
Jeg tror jeg har set den første ½ time af T2 mindst 100 gange og jeg
nyder hvert et gensyn, slevom jeg opdager nye fejl næste hver gang.

Selvom en film er fuldstændig fejlfri, så kan det jo stadigvæk være en
af de værste film man overhovedet har set nogensinde...

--
Mvh:

Rasmus.

Fra : Andrew

Dato : 03-12-01 21:04

> Top 3 hos movie-mistakes,
> en sjov side men også en rigtig SPOILER,jeg synes
> ikke de har ret i det hele,måske skulle man fortælle
> dem om de fejl de selv har lavet!

Det er da sørgeligt at folk kan finde på at bruge SÅ meget tid på noget så
ligegyldigt som de bittesmå fejl som er i film, og ikke kan undgås.

Det gør sgú da ikke The Matrix dårlig bare fordi der er et par svipsere
eller 131.

Det er ærgeligt!

Jeg opfordrer ALLE til at lade VÆRE med at besøge siden og dermed støtte dem
i at sabotere flere film!

Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 03-12-01 23:50

Andrew wrote in dk.kultur.film

> Det er da sørgeligt at folk kan finde på at bruge SÅ meget tid på
> noget så ligegyldigt som de bittesmå fejl som er i film, og ikke
> kan undgås.

Sørgeligt? Det er da ganske morsomt.

> Jeg opfordrer ALLE til at lade VÆRE med at besøge siden og dermed
> støtte dem i at sabotere flere film!

Åh, hold op. Det er da ikke at sabotere en film. Det er da blot at more
sig lidt over at selv den bedste film har også nogle småfejl. Siden er
ganske underholdende.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : John Hinge

Dato : 04-12-01 23:07

On 03 dec 2001 Andrew was heard to say:

> Det er da sørgeligt at folk kan finde på at bruge SÅ meget tid på
> noget så ligegyldigt som de bittesmå fejl som er i film, og ikke
> kan undgås.

Nu er det ikke kun fejl, omend det jo nok er det der er flest
af i listen, men der er også en del trivia info.
Lidt som hvis man slår mistakes og trivia fra imdb.com
sammen til en uoverskuelig blanding :)

> Det gør sgú da ikke The Matrix dårlig bare fordi der er et par
> svipsere eller 131.

Klart klart.. Matrix er en ret forrygende skoledannende film,
det synes jeg ikke man kan tage fra den.

På den anden side skal man heller ikke holde den op på en
pidestal hvor folk slet ikek tør påpege at filmmagere også
er mennesker, og laver fejl.

> Jeg opfordrer ALLE til at lade VÆRE med at besøge siden og dermed
> støtte dem i at sabotere flere film!

Øhm hallo ? *bank bank bank* hvordan får du det til at de ligefrem
saboterer film ? Ødelægger det filmen for dig at der er nogen som
sætter sig ned og bruger tid på at fange de små detaljer man måske
glemte i klipperummet ?

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs