cpu
Fra : J.O

Dato : 01-12-01 00:56

Goddag mit navn er Jesper Olsen
jeg ville høre om i kunne anbefale en cpu køler
mine krav er at den skal kunne flyttes rundt næsten
hver weekend og være ultra-støjsvag og køle godt !
Jeg ved godt at det ikke altid hænger
helt sammen men hvad er mine muigheder !!!
jeg har en xp 1500+ cpu i noise control kabinet

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-12-01 01:56

Hvad med en Taisol 76xxxx til små penge ca. 265,- køler en xp1600+ til 50
grader ved full load på Asus A7V266-e

Eller hvad med den nye Zalman 5001
http://www.mm-data.dk/catalog/product_info.php?cPath=1_22_31&products_id=336
&PHPSESSID=cd221e3071a32348a9c47b52593bd1fe

Ser ret lækker ud

Eller
Alpha PAL 8045T Men en Papst blæser
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=192&page=1

Fra : Anders Lorentzen

Dato : 01-12-01 11:12

"J.O" <Jogi@mail.dk> wrote >
>Goddag mit navn er Jesper Olsen
> jeg ville høre om i kunne anbefale en cpu køler
> mine krav er at den skal kunne flyttes rundt næsten
> hver weekend

Hvad mener du med flyttes rundt hver weekend, at du piller køleren af eller
flytter kabinettet?

>og være ultra-støjsvag og køle godt !

De blæsere som er nævnt i ovenstående post er udemærkede, hvis det er dit
kabinet du flytter på hver weekend vil jeg nok passe lidt på med vægten af
din køler!!

> Jeg ved godt at det ikke altid hænger
> helt sammen men hvad er mine muigheder !!!
> jeg har en xp 1500+ cpu i noise control kabinet

Der findes skam masser af blæsere der opfylder de krav!! Heldigvis.

Anders Lorentzen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 01-12-01 11:25

"J.O" <Jogi@mail.dk> wrote in news:3c081cb4$1$29631
$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> jeg ville høre om i kunne anbefale en cpu køler
> mine krav er at den skal kunne flyttes rundt næsten
> hver weekend og være ultra-støjsvag og køle godt!

Du er nødt til at prioritere dine krav. Du kan ikke få en bil der både
topper ved 300 km/t, har plads til hele familien inkl. 3 ugers
feriebagage og kører 30 km/l. Og når jeg så alligevel kommer med et
forslag, så viser det sig garanteret at den heller ikke må koste
noget:

Investér i et Koolance kabinet med et lukket vædskekølersystem. Det
støjer stortset ikke, kan sagtens transporteres rundt og køler fint
din XP1500. Men det koster sikkert på den forkerte side af 2.500,- kr.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : J.O

Dato : 01-12-01 12:19

nek priden er ikke det værdt men jeg har lige købt et noise contol kabinet
til 2000 så måttte det jo gerne holde
kæft!!!
og til spørgsmålet til der i denne post
'ja jeg flytter kabinettet rundt til netpatys og sådan

Fra : Martin Petersen

Dato : 01-12-01 13:58

Køb dig en alpha PAL8045... Den vejer som et ondt år, men spændes fast i
selve bundkortet, i de 4 huller rundt om soklen. Jeg har en sådan med en
papst 19 db blæser (v. 7 volt). Den holder min xp 1600+ under 50 grader fuld
load.

Den er desuden fuldstændig lydløs. Det eneste minus er prisen.

- Martin

Fra : Søren Emig

Dato : 02-12-01 22:14

> Den er desuden fuldstændig lydløs. Det eneste minus er prisen.

DET SKAL VÆRE GODT OG GRATIS.... sagde dem dumme kunde

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-12-01 23:06

???

- Martin

Fra : Thf

Dato : 03-12-01 16:59

>DET SKAL VÆRE GODT OG GRATIS.... sagde dem dumme kunde
Det er der da ikke noget galt i !! Et eks: er Blender 3D , synes jeg.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S