Dyrenes Doktor
Fra : Helle Andersen

Dato : 01-12-01 00:08

Øv ! Dyrenes Doktor, der havde en glimrende
dyrlægebrevkasse, er blevet overtaget af
Dyrlægevagten. Måske husker nogen, at vi havde
nogen kontroverser med dem, fordi de skrev på
deres hjemmeside, at killinger måtte tages fra
deres mor, når de var 8 uger. Der var også
adskillinge andre fejl på deres sider, som jeg ikke
umiddelbart kan huske. Så vidt jeg kan se, er de
kritiserende indlæg vi dengang lavede, blevet
fjernet - vist nok som de eneste.........
Hmmmm......suspekt...........

Alle gamle indlæg fra Dyrenes Doktor er
tilsynesladende blevet fjernet uden varsel. Trist,
da det efterhånden var blevet en god
søgedatabase.

Tja, egentlig ville jeg bare sige, at jeg synes, at
det er meget kedeligt og at selvom de lægger op
til, at det er det bedste, der er sket, siden brød i
skiver, så har jeg meget svært ved at forestille
mig, at kvaliteten i det nye sammenlagte forum, vil
nå Dyrenes Doktor til anklerne.

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-12-01 01:38

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Øv ! Dyrenes Doktor, der havde en glimrende
> dyrlægebrevkasse, er blevet overtaget af
> Dyrlægevagten.

ævævæwv

> Alle gamle indlæg fra Dyrenes Doktor er
> tilsynesladende blevet fjernet uden varsel. Trist,
> da det efterhånden var blevet en god
> søgedatabase.

De skal måske holde niveauet nede ??

> [...]
> skiver, så har jeg meget svært ved at forestille
> mig, at kvaliteten i det nye sammenlagte forum, vil

Jeg fik en mail fra www.netdyredoktor.dk i dag, jeg synes generelt at
niveauet er højt her, bla er der en formaning om ikke at give dyr i
julegave eller i det mindste vente til julefræset er overstået..
samt en masse om helt aktuelle emner om hunde/heste mm.
Og så er det dyrlæger som skriver det, mangler du lidt i mailkassen så
abbonner på dem. PS. jeg får snøft ikke fedtetillæg ;-((
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Helle Andersen

Dato : 01-12-01 01:49

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:wkadx33hcu.fsf@cybercity.dk...

> [...]
> Og så er det dyrlæger som skriver det, mangler du lidt i mailkassen så
> abbonner på dem. PS. jeg får snøft ikke fedtetillæg ;-((

Jamen den side tjekker jeg jævnligt. Min
uovertrufne ilder-dyrlæge Finn Jørgensen er
nemlig med dér. Og så er der jo
http://www.netvet.net/ hvor mislingernes dyrlæge,
Raiku Sarvå, huserer i brevkassen.

--
Helle
DeKatten: http://dekatten.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-12-01 02:43

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Jamen den side tjekker jeg jævnligt. Min
> uovertrufne ilder-dyrlæge Finn Jørgensen er
> [...]

Takker for vinket, jeg måtte også lige tilmelde mig der..;))