Problemer med brug af Kazaa på netværk
Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 30-11-01 18:32

Hej allesammen....

Jeg har efter et virus angreb geninstalleret softwaren på min computer, men
herefter er det blevet mig umuligt at komme på Kazaa. Jeg aner simpelthen
ikke hvad der kan være galt. Jeg har forsøgt med mit gamle brugernavn og
password, og jeg har prøvet at oprette mig på ny. Men ligegyldigt hvad jeg
gør viser status bare: "Connecting"

Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre?

På forhånd tak
Finn Jørgensen
P.S. Undskyld hvis mit indlæg ikke høre hjemme her, havde lidt svært ved at
finde en relevant gruppe.

Fra : Thomas

Dato : 30-11-01 19:00

"Finn D Jørgensen" <Fnif@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> password, og jeg har prøvet at oprette mig på ny. Men ligegyldigt hvad jeg

http://www.1klik.dk/itsektion/nyheder/nyhed.asp?id=5319&type=f

Det kan måske være forklaringen.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Henrik Dissing

Dato : 30-11-01 20:08

On Fri, 30 Nov 2001 19:00:03 +0100, Thomas wrote:

> "Finn D Jørgensen" <Fnif@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> men
>
> http://www.1klik.dk/itsektion/nyheder/nyhed.asp?id=5319&type=f
>
> Det kan måske være forklaringen.

Næh, for jeg kan godt få forbindelse.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : EA

Dato : 01-12-01 02:44

Prøv at afinstallere Kazaa, slette hele biblioteket det lå i, samt
andet skrald det måtte have efterladt.. og så geninstaller det.