D-Link Di 804 router
Fra : Jan T S.

Dato : 30-11-01 18:11

Er der nogle der kender til dette produkt ? godt eller skidt da jeg
overvejer at købe den.

Mvh. Jan

Fra : Mith

Dato : 30-11-01 20:21

Ganske udmærket produkt, har desværre en lille fejl i firmwaren som vist
ikke er rettet endnu, med at den står og pinger din primære DNs server hvert
3 sekund, men ikke noget der betyder noget særligt, hvis du har flatrate.

Mith

Fra : Jan T S.

Dato : 01-12-01 10:50

> [...]
hvert
> 3 sekund, men ikke noget der betyder noget særligt, hvis du har flatrate.

Hvis man køber den kan den så ikke rettes ved en update ?

Mvh. jan

Fra : Jesper Vestergaard

Dato : 01-12-01 16:29

"Jan T S." <Jask@email.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man køber den kan den så ikke rettes ved en update ?

sagtens....