Quiz Lavinen # 10
Fra : Magnus

Dato : 30-11-01 13:49

Jeg må simpelthen også være med. Standard regler. Ingen google, og ingen
IMDB.

Der er ikke mange citater, men dem der er, er lidt specielle.

1. Patch Addams does not deserve a Director Cut. The first one was long
enough.

2. New ports are some times a bit tight. Wouldn't wanna hurt ya.

3. You ain't heard nothing yet.

4. We figure an abortion clinic is a good place to meet loose women. Why
else would they be there unless they like to fuck?

5. 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature.
2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are
patterns everywhere in nature.

6. Tell me about Mel Gibsons dick and balls.

7. You know what, there is not Easter bunny. Over there is just a guy in a
suit.

Der er selvfølglig bonus for at gætte hvilken af filmene jeg ikke ejer.

mvh Magnus

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 30-11-01 13:56

> [...]
> 2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
> 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are
PI

> 7. You know what, there is not Easter bunny. Over there is just a guy in a
> suit.
Den der med Bruce Willis

> Der er selvfølglig bonus for at gætte hvilken af filmene jeg ikke ejer.
nr. 5

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 30-11-01 13:51

> 4. We figure an abortion clinic is a good place to meet loose women. Why
> else would they be there unless they like to fuck?

- Dogma

> 7. You know what, there is not Easter bunny. Over there is just a guy in a
> suit.

Nu er der gættet på en Bruce Willis film, selv ville jeg have sagt Mallrats,
der er i alt fald noget med en påskehare der kommer op at slås

Nicolai

Fra : nikolaj borg

Dato : 30-11-01 14:16

"Magnus" <magnus@mcnus.dk> wrote in message
> 4. We figure an abortion clinic is a good place to meet loose women. Why
> else would they be there unless they like to fuck?

Dogma

> [...]
> 2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
> 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are

Pi.

/Nikolaj

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 30-11-01 14:17

> 1. Patch Addams does not deserve a Director Cut. The first one was long
> enough.

Cecil B. Demented

--
/mathias

Fra : Peter Westh

Dato : 30-11-01 15:06

"Magnus" <magnus@mcnus.dk> wrote in message
> 2. New ports are some times a bit tight. Wouldn't wanna hurt ya.

ExistenZ.

> [...]

> 2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
> 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are

"Pi"

/Peter

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 30-11-01 18:27

"Magnus" <magnus@mcnus.dk>
> 7. You know what, there is not Easter bunny. Over there is just a guy in a
> suit.

Jeg gætter ukvalificeret på "Steel Magnolias", som er den eneste
film, jeg husker, som indeholder en mand i påskekaninkostume.

> Der er selvfølglig bonus for at gætte hvilken af filmene jeg ikke ejer.

Hvis ovenstående mod forventning skulle være rigtigt, vil jeg gætte
på dén!

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Brodersen

Dato : 30-11-01 19:38

On Fri, 30 Nov 2001 13:48:58 +0100, "Magnus" <magnus@mcnus.dk> wrote:

>3. You ain't heard nothing yet.

The Jazzplayer - eller hvad den første film med lyd nu hed...

--
- Peter Brodersen

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 01-12-01 01:08

> [...]

> 2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
> 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are
Pi - KANON film!

> 7. You know what, there is not Easter bunny. Over there is just a guy in a
> suit.
North

/mikkel

Fra : Lars Svoldgaard

Dato : 01-12-01 11:15

On Fri, 30 Nov 2001 21:07:30 -0300, "Mikkel Andreasen"
<mikkel@mikkelandreasen.com> wrote:

>Pi - KANON film!

Øhhh... hvad? :)

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 01-12-01 14:52

Magnus <magnus@mcnus.dk> wrote:

> 2. New ports are some times a bit tight. Wouldn't wanna hurt ya.
eXistenZ

> 4. We figure an abortion clinic is a good place to meet loose women. Why
> else would they be there unless they like to fuck?
Dogma

MVH ANR

"Jesus must be spinning in his grave."
-Barney Gumble

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 01-12-01 18:27

Andreas N Rasmussen skrev:

> "Jesus must be spinning in his grave."
> -Barney Gumble

Hm... Måske skulle vi lave en quiz-special med citater fra tv-serier? På
den anden side er tv-serier vel strengt taget off-topic her i gruppen
.... Øv!

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-12-01 00:21

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk>
> Hm... Måske skulle vi lave en quiz-special med citater fra tv-serier? På
> den anden side er tv-serier vel strengt taget off-topic her i gruppen
> ... Øv!

Du har min fulde støtte til at "infiltrere" dk.medier.tv med lignende
initiativer. Det er sket før (Friends-quizzer, vistnok også X-files-
og Simpsons-quizzer og en enkelt 90210-quiz), men så kan det
vel også ske igen. Og folk herfra kan jo bare følge med, hvis de
har lyst.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-12-01 01:28

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Du har min fulde støtte til at "infiltrere" dk.medier.tv med
> lignende initiativer.

Tak for tilladelsen. Jeg vil fluks lægge seriehovedet i blød.

Fra : Magnus

Dato : 02-12-01 21:05

> 1. Patch Addams does not deserve a Director Cut. The first one was long
> enough.
Cecil B Demented af John Waters

> 2. New ports are some times a bit tight. Wouldn't wanna hurt ya.
eXistenZ af David Cronenberg

> 3. You ain't heard nothing yet.
Jazz Singer af Alan Crosland

> 4. We figure an abortion clinic is a good place to meet loose women. Why
> else would they be there unless they like to fuck?
Dogma af Kevin Smith

> [...]
> 2. Everything around us can be represented and understood through numbers.
> 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are
Pi af Aronofsky

> 6. Tell me about Mel Gibsons dick and balls.
Cecil B Demented af John Waters (To fra samme film, der er måske lidt snyd)

> 7. You know what, there is not Easter bunny. Over there is just a guy in a
> suit.
Mall Rats af Kevin Smith.