SSI problem
Fra : Christian Ringbæk

Dato : 30-11-01 13:20

Hej NG!

Jeg er liiiige begyndt at kigge på SSI og det er jo temmelig smart! Men ....
hvad gør jeg galt her :
http://cherita.dk/smagning/smagning.shtml ??

Der er tre inkludere sider (top.htm, menu.htm og hoejre.htm (jeg prøver at
erstatte rammesættet)) og kun top.htm bliver vist....

mvh Christian

--
www.cherita.dk

Fra : Joachim Cohn Jacobse~

Dato : 30-11-01 13:50

Christian Ringbæk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Der er tre inkludere sider (top.htm, menu.htm og hoejre.htm (jeg prøver at
> erstatte rammesættet)) og kun top.htm bliver vist....

Hej Christian

Du kan ikke bruge SSI på helt samme måde som frameset. Hvis du kigger i koden
på den side du henviser til vil du se, at du har smasket flere html-dokumenter
sammen i et. Der er således flere <body> og </body>, hvilket ikke fungerer.

I stedet bør du lave tre dokumenter der blot indeholder den stump html du vil
benytte i top, bund mv. og include dem i et dokument der indeholder

Læs iøvrigt http://www.html.dk/tutorials/ssi/

Venlig hilsen Joachim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Ringbæk

Dato : 30-11-01 14:05

I see.... det virker også nu (ja kønt er det godt nok ikke, men når bare det
andet virker kan man altid rette det op)

takker

--
www.cherita.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-01 14:25

Fri, 30 Nov 2001 14:04:57 +0100, skrev "Christian Ringbæk"
<chr@cherita.dk>:

>I see.... det virker også nu (ja kønt er det godt nok ikke, men når bare det
>andet virker kan man altid rette det op)

Er der aldrig nogen, der har fortalt dig, at det er
drønirriterende med de »ingen højreklik« på dine sider?

Hvad vil du opnå med dem, udover at irritere/genere dine
besøgende?

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Christian Ringbæk

Dato : 30-11-01 14:42

Jeg er da enig... en rest fra sidens fødsel... :)

Christian

--
www.cherita.dk