Hejsa
jeg ved ikke hvor du er ved at skifte hen ??
men jeg har brugt 4 mdr. på at skifte fra Sonofon til Tiscali, og må sige at
jeg host Tiscali fik
en imponerende service, og tilbud om at støtte mig i avisomtale, fik sat
extra beløb ind på mine 3 numre, og ca 1 mio undskyldninger... og det var
ikke engang hos dem fejlen lå ... men hos Sonofons medarbejdere og TDC
fik altid svar på mails... (ca 25) og altid høflige og tålmodige personer i
røret...
men det skal så også siges... at jeg på intet tidspunkt virkede negativ...
men bestemt.
vh
D9N
Tommy Trans
Peace-Love-Harmony
"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> skrev i en meddelelse
news:9u7mnq$5qr$1@newstoo.ericsson.se...
> Hey
>
> Har Club blah blah andre kunder end mig her i gruppen, (ikke frivilligt
men
> venter stadig på 4 mdr på nr flytning)
>
> Idag har de så lukket min tlf grundet at der ikke er flere penge på
kontoen,
> fair nok, jeg indsætter nogen kl 0700 i morges, den er stadig ikke åben.
Nå
> men så ringer vi da bare til dem, nå nej de har sat en telefonsvarer til
at
> tage telefonen, og maile kan man godt, men skal regne med cirka 3 ugers
> ventetid på et svar.
>
> Se det er god service
>
> Hygge
>
> F
>
>