SW 5.01 til en Nokia 7110 samt er det alm ~
Fra : D9N

Dato : 30-11-01 09:55

Hejsa gruppe
er her en der ved om det er standard SW der ligger rundt om på nettet til
Nokia 7110?
hvis ikke det er det ... er der så en der har en dansk ??
er det et alm kabel der flashes med ??
(det samme som bruges til 7110 explorer )

mvh
D9N
Tommy Trans

Peace-Love-Harmony

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-11-01 16:40

D9N skrev:

> [...]
>hvis ikke det er det ... er der så en der har en dansk ??
>er det et alm kabel der flashes med ??
>(det samme som bruges til 7110 explorer )

Du har stillet samme spørgsmål i unlock-gruppen, brug venligst kun den
gruppe du finder spørgsmålet mest relevant i.

(Hvis du snakker om at unlocke, så brug unlock-gruppen - ellers brug
denne).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : D9N

Dato : 30-11-01 17:42

Hej Lasse

det var også meningen ... men da der stod om flash programmer i unlock
gruppen så mente jeg det var relevant at stille det der også....
vh
D9N