Google i IE
Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-01 07:03

Jeg så et godt link til at lave IE om så Google lagde oppe i værktøjslinien,
så ville skæbnen at min PC brændte af i går, linket kan jeg ikke finde igen,
er der en der ved hvor det er jeg finder det, så jeg kan få det lagt på
plads igen

--
Mvh/Best regards
Henning Lund

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-01 07:08

Ja, du finder det på Google

<http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=toolbar+google>

giver

<http://toolbar.google.com/>

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-11-01 07:21

Henning Lund skrev:

> [...]
>er der en der ved hvor det er jeg finder det, så jeg kan få det lagt på

Ja, Google er et guldværktøj, og det er slet ikke så svært at finde
Google Toolbar (Google ER jo en søgemaskine).

http://toolbar.google.com/

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Henrik Gemal

Dato : 30-11-01 07:54

http://gemal.dk/browserspy/google.html

--
Henrik Gemal, browserspy@gemal.dk

BrowserSpy - http://gemal.dk/browserspy/
Find out anything about you and your browser. Privacy to the ultimate test!

Fra : Henning Lund

Dato : 30-11-01 08:01

Jeg takker til alle for svarene, jeg kunne ikke selv tænke så langt, efter
at have rodet med opsætning af ny pc den halve nat. *gaaaaaaab*