Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Scanne film -> printe i 10X15
Fra : Ivar Madsen

Dato : 30-11-01 06:37

Jeg skal have scannet et bilde, og printet det ud, så det kan side i en
10 X 15 ramme, hvad bruger jeg af program til at printe med, så jeg kan
indstille størelsen på printet?

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
news-12-10-01@milli.dk

Fra : emj

Dato : 01-12-01 00:07

Ivar Madsen skrev i <9u79e1.3t564hd.1@news.milli.dk>:

>Jeg skal have scannet et bilde, og printet det ud, så det kan side i en
>10 X 15 ramme, hvad bruger jeg af program til at printe med, så jeg kan
>indstille størelsen på printet?

Hvor stor er det billede, du indskanner?
Hilsen emj

Fra : Ivar Madsen

Dato : 01-12-01 07:24

On Sat, 01 Dec 2001 00:06:31 +0100, emj <emj@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hvor stor er det billede, du indskanner?

Det er et negativ, jeg har ikke lige målet på sådan et,,,
Jeg forstiller mig at scanne det i 1200 dpi, eller er 600 godt nok?
Eller skal jeg gå op på 2400, det er en
|VUEGO Scan Brisa 610pt
Mener at det er en 600 HW scanner, hvorledes den så kommer op på de
19.200, det ved jeg ikke.

Fra : Pico

Dato : 01-12-01 15:07

"Ivar Madsen" <news-12-10-01@news.milli.dk> skrev i en meddelelse news:9u79e1.3t564hd.1@news.milli.dk...
> Jeg skal have scannet et bilde, og printet det ud, så det kan side i en
> 10 X 15 ramme, hvad bruger jeg af program til at printe med, så jeg kan
> indstille størelsen på printet?

Kan du ikke bare bruge dit normale billedbehandlingsprogram.
Hvis jeg ønsker en bestemt størrelse beder jeg da bare PhotoShop
om at lave det om til den størrelse, det tror jeg da alle
billedbehandlingsprogrammer kan.
Pico

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 02-12-01 11:26

> [...]
> Og som nu har fundet en leverandør af Orange's interne grupper!
> Skal vi ikke også have Tele2's, Telia's, og Sonofon's grupper med?

Jeg bruger MS Publisher, så ved jeg hvor på papiret og
størrelsen kan jeg tilpasse præcist.
MVH Billedhenteren.