password til D-link DP-300
Fra : David Lamhauge

Dato : 29-11-01 20:24

Hej,

Jeg har en DP-300 printserver, hvor jeg ville checke opsætningen, men
der er password-beskyttelse, når jeg prøver at telnette den.

Er der et default password der åbner døren? (Det er umuligt at få fat i
ham der har sat den op)

--
Venligst

David Lamhauge

Fra : supermand

Dato : 29-11-01 20:37

David Lamhauge <david@lamhauge.dk> mumlede noget i

> (Det er umuligt at få fat i ham der har sat den op)

Overbring mine kondolencer til hans familie, for han må jo være død siden
det er _umuligt_ ..

prøv at hive fat i producenten forresten.. hvis der er nogen der helt
sikkert ved det er det dem.

Fra : Tommy Kreutzfeldt

Dato : 30-11-01 14:06

Hej David

Prøv at skrive en mail til D-Link Danmark på support@dlink.dk hvori du
forklare dit problem, de skal bruge MAC-adressen på din printserver ud denne
kan de slå et password der virker op til dig.

Mith