Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra min fotosamling
Fra : Jørgen Holmgaard

Dato : 29-11-01 20:01

Hej gruppe!

Jeg har lige opdateret min fotoside

http://home3.inet.tele.dk/box23542/sidefot2.htm

I er velkomne til at kigge og evt. kommentere.

Venlig hilsen
Jørgen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-11-01 21:11

"Jørgen Holmgaard" wrote:

> I er velkomne til at kigge og evt. kommentere.

http://home3.inet.tele.dk/box23542/si-fot10.htm - bare det var mig der
havde taget det billede...!

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 30-11-01 01:53

> http://home3.inet.tele.dk/box23542/si-fot10.htm - bare det var mig der
> havde taget det billede...!

Seje piger, hatten af for dem...

Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.com/cap/userhtml/next/winners.htm

Fra : Anders Odgaard

Dato : 02-12-01 05:30

For at være helt ærlig, så synes jeg at baggrunden er enormt forstyrrende,
og det irriterer mig, at jeg ikke kan gå fra billede til billede, men SKAL
tilbag til oversigten for at kunne fange et nyt billede i stor størrelse.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 02-12-01 00:06

On Sat, 1 Dec 2001 20:30:04 -0800, "Anders Odgaard"
<anders@kaosfoto.dk> wrote:

> [...]
>tilbag til oversigten for at kunne fange et nyt billede i stor størrelse.

Jeg skulle lige netop til at skrive det samme. Den baggrund er ikke så
lækker. Desuden er kvaliteten af dine scans ikke i overensstemmelse
med, hvordan jeg tror dine billeder ser ud. De er en skæv farvebalance
på mange af dem.

Men du har et godt øje for motiver.

Hans Pedersen, Esbjerg
Web: http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : ab

Dato : 02-12-01 22:23

En gennemgående tendens i dine fotos, er (efter min mening) at en enkelt god
ide skal bære billedet.

F.eks.i fotoet fra cykelturen: cykelkurven contra bevægelsen / farten i
asfalten (der er godt set og giver en god virkning) er ikke nok til at
udfylde billedet og gøre det til mere end en "nå"-oplevelse. Havde der været
andre elementer i billedet, der kunne underbygge stemningen / fornemmelsen
af fart kunne resultatet have svunget sig betydeligt op.

På samme måde med "regn-danserne" - her er der som nævnt af andre alt for
meget "rod" med i billedet. Giver regnen noget ekstra element i billedet -
nej ikke som jeg ser det. Her kunne de mange dansere være blevet en (måske)
roligere baggrund for f.eks. et enkelt nærbillede af en enkelt dansende /
en dansers ansigt.

På både-broen: horisonten skæres (uden grund) af personerne - billedet opnår
ikke noget ekstra i at være "to-delt" ?

I øvrigt kunne dine beskæringer / vinkler / motivudvælgelse blandt de givne
muligheder, nemt have været mere spændende - det ser i flere af motiverne
ud som om mulighederne har været der.

ab