UK WEB DESIGN COMPANY
Fra : John Russell

Dato : 29-11-01 18:21

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 29-11-01 20:02

John Russell wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> http://www.alphaxero.net

Hej hvad skal det link gøre godt for, det her er en gruppe hvor
man spørger om hvordan man gør, og ikke et sted for at udstille
sider. Jeg tror gruppen ris og ros passer bedere til detter link!
Det ER SPILD AF VORES TID!

Hilsen Anders
--------------------
hernede kan du så skrive dit link når du svare på andre!

hjemmeside http://www22.brinkster.com/jesand
E-mail: Anders.roy@christiansen.mail.dk

p.s. gør ikke noget hvis du ikke viste det, men husk det frem
over! tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Glerup

Dato : 29-11-01 20:26

Du har så en signatur på 14 linjer!! Prøv lige at følge netiketten, når
du sender vejledninger.

<http://usenet.dk/netikette/index.html>

I øvrigt tror jeg ikke, det hjælper noget at vejlede overfor den form for
organiseret spam.

--
/Rune
w|http://kaboom.dk/

Vertikal centrering? Se <http://kaboom.dk/rodekassen/vcenter.html> .

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 30-11-01 22:00

> Hej hvad skal det link gøre godt for,

Det er en fra aol.com (America On Line) - tror ikke han forstår Dansk ;)

Hvis man vil gøre det rigtigt skal man checke i headeren og finde
udbyderen (her aol.com) og sende mailen inkl. alle headers til
abuse@udbydder (dvs. abuse@aol.com), gerne med en kort, høflig, præcis
beskrivelse.

--
Mvh. Mogens