Min eksamen er i farer.
Fra : Lamium Album

Dato : 29-11-01 15:18

Hej

Jeg søger forbindelse til en person med tilstrækkelig erfaring med java
programmering, til at denne vil kunne skrive to små programmer for mig. Det
drejer sig om de to sidste afleveringer på universitets begynder kursus i
java, hvoraf den første, på grund af uheldige omstændigheder, skal afleveres
i morgen (29-11-2001) og den anden en uge senere. Men jeg tror ikke det vil
være svært, har man erfaring i java eller for den sags skyld bare fuldt lidt
af undervisningen. Jeg mailer naturligvis alt materiale til evt.
interesserede. Håber vi kan finde en fornuftig pris. Jeg tjekker mail og
nyhedsgruppen løbende.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 29-11-01 15:31

In <9u5g2a$ol$1@sunsite.dk> "Lamium Album" <lamium_album@yahoo.com> writes:

> [...]

>af undervisningen. Jeg mailer naturligvis alt materiale til evt.
>interesserede. Håber vi kan finde en fornuftig pris. Jeg tjekker mail og

Det lyder mere som om hele din uddannelse er i fare, da du
soeger hjaelp til eksamens-snyd.

-Martin

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-01 20:32

"Martin Moller Pedersen" <tusk@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

Det

Hvad er en fornuftig pris i kroner for et liv uden Java ???

Søren Staun Jørgensen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 29-11-01 15:40

"Lamium Album" <lamium_album@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
evt.
> interesserede. Håber vi kan finde en fornuftig pris. Jeg

Hvis du ikke selv kan har du nok valgt den forkerte uddannelse.

Hvis du ikke har haft tid skulle du måske søge dispensation til
at gå op senere, eller tage faget igen.

Hvis jeg laver det for dig, snyder du til eksamen !

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Mikkel Bjerg

Dato : 29-11-01 15:47

Lamium Album wrote:

> [...]
> af undervisningen. Jeg mailer naturligvis alt materiale til evt.
> interesserede. Håber vi kan finde en fornuftig pris. Jeg tjekker mail og

Hvor svært kan det være at lave en Browser i Java, når du får givet det
meste af koden i forvejen.

Det er vist mere et spørgsmål om at komme igang
--
MVH

Mikkel Bjerg