Ny Aronofsky!.... godt eller skidt?....
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 29-11-01 13:59

Hej

http://us.imdb.com/Title?0261557

Darren Aronofsky er på banen igen !...... Som STORFAN af Pi og Requiem For A
Dream, glæder jeg mig SINDSYGT meget...... Desværre har jeg mine bange
anelser....... det lugter lidt af en stor hollywood produktion, og jeg
tvivler på at han får lov til at arbejde i samme stil som vi kender fra de
to forgående film.....

Hva synes i, har vi noget at glæde os til? eller er vi på vej mod et flop
:( ?.....

Med venlig hilsen
Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk

Fra : Tenzel Kim

Dato : 29-11-01 23:25

> [...]
jeg
> tvivler på at han får lov til at arbejde i samme stil som vi kender fra de

Det er snart længe siden jeg sidst hørte noget nyt om denne film og som
tingene ser ud nu er det vist ikke engang helt sikkert at den bliver til
noget.

Men HVIS den bliver til noget så tror jeg det kan blive en meget interessant
film og uanset hvor "stor Hollywood produktion"-agtig den bliver kan den
umuligt blive værre end Joe Schumacher's to forsøg.

Tenz.

Fra : Magnus

Dato : 30-11-01 14:06

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> to forgående film.....
>
> Hva synes i, har vi noget at glæde os til? eller er vi på vej mod et flop

Jeg tror det kan være en udemærket måde at komme videre på, efter at
Schumacher ligesom ødelagde stilen fra Burton.
Hvis det også er sandt er Frank Miller har været inde over manuskriptet kan
det jo ikke gå helt galt.

Fra : Jens Thomsen

Dato : 30-11-01 14:48

"Magnus" <magnus@mcnus.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det også er sandt er Frank Miller har været inde over manuskriptet
kan
> det jo ikke gå helt galt.

Frank Miller var også med på manuskriptet til Robocop 2, så det er vist ikke
ligefrem nogen garanti (med al respekt for mandens bridrag til
tegneseriekunsten osv.).

MVH
Jens

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 30-11-01 19:43

"Ulrik Jensen" <ulrik@qcom.dk> skrev:

>Darren Aronofsky er på banen igen !...... Som STORFAN af Pi og Requiem For A
>Dream, glæder jeg mig SINDSYGT meget

Jeg kan i øvrigt glæde jer med, at Requiem for a Dream nu kommer i de
danske biografer. Min kollega Kenneth Thordal er i fuld gang med at
oversætte den.

Niels Søndergaard

Fra : Tenzel Kim

Dato : 30-11-01 20:56

> Jeg kan i øvrigt glæde jer med, at Requiem for a Dream nu kommer i de
> danske biografer. Min kollega Kenneth Thordal er i fuld gang med at
> oversætte den.

Tager jeg meget fejl hvis jeg tror at det er Gloria der står for dette
initiativ?

Tenz.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-12-01 03:41

"Tenzel Kim" <tenz@worldonline.nospam.dk> skrev:

>Tager jeg meget fejl hvis jeg tror at det er Gloria der står for dette
>initiativ?

Jeg ved det ikke. Jeg hørte det bare lige i forbifarten, og jeg aner
ikke, hvem udlejeren er.
Niels Søndergaard