skovsnepper
Fra : ole christiansen

Dato : 30-11-01 13:46

jeg har i år været så heldig at skyde min første skovsneppe. mit spørgsmål
er så når man tager svingfjeren fra fuglen skal man så tage den på begge
vinger eller beholder man kun en fra den ene vinge til trofæ.

m.v.h. ole
fasanen@adr.dk

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 29-11-01 14:18

UUUUUHHHHAAAAAAAA....da Ole

Nej.. du skal ta' dem begge to. Man kalder dem for penselsfjer.

Stort tillykke..

Jaime

Fra : Per Krabbe

Dato : 29-11-01 17:41

TILLYKKE Ole

Nu har du vel husket at kysse sneppen i røven?

MVH Per

Fra : Frank F. Nielsen

Dato : 30-11-01 00:07

Et lille tip.

Du kan "klistre" penselfjerene fra sneppen i din jagtjournal eller sætte dem
i en lille
skifteramme, sammen med det billede du helt sikkert har fået taget af dig og
lykkefuglen.

knæk og tillykke.

Frank F. Nielsen

Fra : Erik Munck

Dato : 30-11-01 07:51

Tillykke.

jeg har på min PC fremstillet et lille "trofæ" mærke m/ sted og tid. På
denne sætter jeg mine penselfjer og så laminerer jeg det hele i plast.

Muncken

Fra : Steve Aslaksen

Dato : 30-11-01 11:47

"ole christiansen" <fasanen@adr.dk> wrote in message
> [...]
> er så når man tager svingfjeren fra fuglen skal man så tage den på begge
> vinger eller beholder man kun en fra den ene vinge til trofæ.

kan noen forklare en ( teit) normann hva som er spesielt med jakta på disse
"Skovsnepper" ??

: )

Steve

Fra : Peder Porse

Dato : 02-12-01 11:16

Tillykke..

Håber, der var rigtige venner med, så ritualet blev fulgt...*SS*
pp